וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'יי בלווין וסטטיק ובן אל מרימים את הקהל בלייב פארק

31.7.2019 / 10:44

הכוכב הלטיני הלוהט ג'יי בלווין הופיע אתמול (שלישי) בישראל במסגרת Coca-Cola Wow Festival 2019, ואף חבר לסטטיק ובן אל לביצוע של "טודו בום". כמו כן הופיעו נטע ברזילי, איתי לוי, סטפן ואחרים. צפו בביצועים מלאים מתוך ההופעות

ג'יי בלווין עם סטטיק ובן אל בלייב פארק ראשל"צ, "טודו בום"/באדיבות קוקה קולה וואו פסטיבל

כ-12,000 צעירים וצעירות בני מזל בגילאי 16-18 התייצבו אתמול בלייב פארק ראשון לציון וחזו בהופעה של אחד הכוכבים הלטיניים החמים בעולם, אם לא הגדול ביותר, ג'יי בלווין. זה קרה במסגרת Coca-Cola Wow Festival 2019, והנערים האלה זכו לכך לאחר שהתנדבו ועשו טוב למען הקהילה והחברה במסגרת פרויקט וואו של קוקה-קולה. בלווין ביצע על הבמה את להיטיו הגדולים ביותר, שזכו לעשרות מיליארדי צפיות ביוטיוב וכבשו את העולם, בהם "X", "Mi Gente", "Ginza", "I Like It" ואחרים. שיא הערב הגיע כאשר אירח את צמד הפופ סטטיק ובן-אל לביצוע משותף של "טודו בום". כזכור, ג'יי בלווין התארח גם בגרסת הסטודיו של השיר בגרסה האנגלית, שיצאה השנה בארצות הברית.

מלבד בלווין וסטטיק ובן אל הופיעו בליל אמש גם כוכבי פופ ישראלים נוספים, ביניהם נטע ברזילי, איתי לוי, סטפן, סקאזי ועוד. אם לא יצא לכם להיות שם, אולי הסרטונים האלה יעזרו לכם להתמודד.

את המופע הפיקו לייב ניישן ישראל - שי מור יוסף וגיא בסר.

נטע ברזילי מבצעת את "נהנה בננה"

נטע ברזילי מבצעת את "ננה בננה" בלייב פארק ראשל"צ/באדיבות קוקה קולה וואו פסטיבל

איתי לוי מבצע את "פתאום אהבה"

יח"צ - חד פעמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully