וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה נבחר ל-MVP של האליפות, נתניהו בירך: "ניצחון ענק"

21.7.2019 / 22:41

הכוכב הגדול של נבחרת העתודה הצטנע: "היה עלי לחץ ענק, בנבחרת הזאת אין MVP". בית הלחמי דמע: "כבר אין לי מילים". ראש הממשלה והנשיא בירכו

נבחרת העתודה חוגגת זכייה באליפות אירופה. ברני ארדוב
בפעם השנייה ברציפות/ברני ארדוב

הם עשו זאת! נבחרת העתודה של ישראל זכתה הערב (ראשון) בפעם השנייה ברציפות באליפות אירופה, כשגברה בגמר 84:92 על ספרד החזקה. דני אבדיה שוב נצץ (23 נקודות ו-7 אסיסטים) ונבחר ל-MVP של הטורניר, ים מדר (17 נקודות ו-8 אסיסטים) שוב היה נפלא ונכלל בחמישיית הטורניר, וגם שחקני המשנה שוב נתנו את שלהם. השחקנים המאושרים חגגו דקות ארוכות על הפרקט ושפכו מים על מאמנם האהוב אריאל בית הלחמי, שניהל את שיחת הטלפון המסורתית עם ראש הממשלה בשידור ישיר. "ניצחון ענק, עשיתם דבר יוצא מהכלל והרבה גאווה למדינת ישראל", אמר בנימין נתניהו. "שאו ברכה. משחק לתפארת. יש לנו שחקנים נהדרים ואני רואה הרבה עתיד".

"אין דברים כאלה", אמר אבדיה, שסיים את האליפות עם ממוצעים אדירים של 18.4 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים, 2.4 חסימות ו-2.1 חטיפות למשחק. "כמות ההכנות ושעות הטיסה שעברנו, כל הדברים שעברנו בשביל להגיע לרגע הזה. זה באמת מדהים. בנבחרת הזאת אין MVP, כל החברים פה עשו עבודה מדהימה, בכל פעם מישהו בא והתעלה. היה עלי לחץ ענק, אני לא יכול לשקר ולהגיד שלא, אבל החברים שסביבי גרמו לי להרגיש הכי בנוח בעולם. אין משהו שמחליף את הלב, אין הרבה שחקנים שיכולים לבוא ולתת הופעות כאלה. 70 אחוז מהזכייה הזו שייכת לקהל".

אריאל בית הלחמי התמוגג והזיל דמעה בסיום: "זה מדהים, מרגש, כבר אין לי מילים. ראינו את החבורה הזו הולכת וצומחת מיום ליום, היופי הוא שלמרות שיש כוכבים, זו באמת קבוצה. זה היה הכוח שלנו". המאמן הלאומי אף הקדיש את הזכייה למוטי אמסלם ז"ל, יו"ר הפועל אילת לשעבר שהלך לעולמו בשנה שעברה בגיל 60.

עוד בנושא:

נבחרת העתודה של ישראל ניצחה את ספרד 84:92 וזכתה באליפות אירופה
אבדיה הצטיין, מדר נצץ, אדם הפתיע: ציוני נבחרת העתודה

דני אבדיה שחקן נבחרת העתודה עם פיני גרשון. ברני ארדוב
השתלם לו לייצג את ישראל ולא את סרביה. אבדיה עם פיני גרשון/ברני ארדוב

יותם חנוכי: "לא להאמין, פשוט לא להאמין. חלמנו על זה, לא התביישנו לדבר על זה שאנחנו מאמינים שאנחנו הולכים לעשות על זה. מהיום הראשון המאמן אמר שכישרון יש לכולם, ההבדל הוא ברצון שנביא למגרש ועשינו את זה. אני מאושר שעשיתי את זה ואני כאן ואני חלק מנבחרת מדהימה. אני מאושר שזכיתי לעבוד עם אריאל בית הלחמי ומאוד מעריך את ההזדמנות שהוא נתן לי, חזרתי מפציעה ארוכה והוא אמר לי שאני איתו".

ים מדר הוסיף: "כל כך רצינו את זה. זה באמת חלום. קשה לדמיין את זה". על שיתוף הפעולה המופלא עם דני אבדיה אמר הרכז של הפועל תל אביב: "אני כל כך אוהב את דני, יש חיבור טבעי בינינו, זה מאוד כיף לשחק ברמה הזאת".

עוד בוואלה!

נבחרת העתודה של ישראל ניצחה את ספרד 84:92 וזכתה באליפות אירופה

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת העתודה אריאל בית הלחמי. ברני ארדוב
קיבל מקלחת מהשחקנים שלו. בית הלחמי/ברני ארדוב
זופר אבדיה עם דני אבדיה. ברני ארדוב
מרגש. זופר ודני אבדיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully