וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרדס ליד השוקת: "המירוץ למיליון" פתחה עונה עם מתמודדים כיפיים, הזויים ומשמימים

16.7.2019 / 8:40

פרק פתיחת העונה השביעית של "המירוץ למיליון" הציג את 12 הזוגות המתחרים החדשים, שכמובן כללו את כל הקשת המתבקשת על הספקטרום הישראלי ושל תוכניות ריאליטי. מאחר שרובם רצו מהר מדי על המסך, קארין ארד עושה בהם סדר ותוהה אם רון שחר בכלל רוצה להיות שם

המירוץ למיליון ישראל עונה 7. עדי אורני,
על הספקטרום. מתמודדי "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

פרק הבכורה של המירוץ היה עמוס לעייפה באירועים, אנשים חדשים, משימות ומה לא. המשתתפים בעונה הזאת מגוונים - 12 הזוגות מכסים בערך את כל הספקטרום האנושי שקיים בארץ. למעשה חוץ מזוג פרסים שבבעלותם חנות בשוק לוינסקי, יש לנו שם פחות או יותר הכל, כולל רון שחר אחד שלא נראה שמעוניין להיות שם (מרון שחר נמסר בתגובה: "מאוד רוצה להיות שם, וכמה שיותר"). בנוסף, ההפקה דאגה ללהק את כל קשת הפוליטיקלי קורקט - נשים מבוגרות, תאומים גייז, שתי ערביות, דוגמניות כהות עור ודתיים. כמובן אי אפשר בלי צמד אושיות אינסטגרם שאוצר המילים שלהם מכיל הרבה "חיים", "חיים שלי", ו"לב שלי את!" וכשרונן העיקרי הוא צילום סלפי, אבל היי, תמיד אפשר לקוות שיודחו מוקדם ולא ניאלץ לשאת אותן עונה שלמה.

אז מה היה לנו בפרק הזה? ריצה לכנסת, למידה מהירה של עשרה אירועים חשובים בתולדות המדינה (שהראשונות שהצליחו להפנים אותם היו דווקא שתי הנתינות הזרות, למרבה האירוניה), נסיעה לפרדס שבו במשך שעות ניסו המתחרים להסיע סל פירות הדר במעלה מסילה. משם טסו החברים לכיכר הבימה כדי לחפש מישהו שטס לחו"ל ב-24 השעות הקרובות, וסיימו ברחבת מוזיאון ארץ ישראל, על שטיחון הסיום. בשלב זה של העונה ובתוך בליל האינפורמציה שהושלכה לעברנו בפרק אחד, קצת קשה לזכור את כל הזוגות. אז הנה - הכירו את הזוגות של עונה 7 - מי זה מי, מה הם עושים בחיים, ומה הקטע שלהם, מהחביבים ביותר, עד אלה שבא לי שיודחו.

חביב ויצחק - התאומים שיניים

נכון לפרק הראשון הם הזוג החביב עלי, במיוחד מהסיבה שהם לא רק נראים כמו בן אדם אחד, אלא גם מדברים באותו ז'רגון אוחצ'ות, מצוידים באותו צחוק בדיוק וגם צוחקים באותם רגעים, בסנכרון מוחלט. זה כמו להסתכל על אותו בן אדם. זה קריפי לגמרי, אבל בקטע טוב. הם בני 30, גדלו במעלות, שירתו ביחידות קרביות, ולכל אחד מהם יש מכון קוסמטיקה, הם לא רק נראים כמו אותו בן אדם, הם לגמרי אותו בן אדם. אני כמובן לא אבדיל ביניהם עד סוף הסדרה, אבל בינינו, זה לא נראה לי קריטי. כיף לראות אותם. הם תמימים, חביבים ושמחים, ובינתיים עדיין לא בא לי להביא להם לאטמה. מעניין מתי זה יקרה.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, חביב ויצחק. עדי אורני,
כיף לראות אותם. חביב ויצחק, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

איל וסיד - הגיקים מ-8200

הם גיקים אמיתיים. חכמים, קצת טרחנים ומגה חמודים. מסוג האנשים הנחמדים שתמיד ישמחו לפרמט לך את המחשב, אבל בשעת צורך גם יודעים לתפעל M-16 או ליפול בשבי בלי לשפוך סודות מדינה. הם נפגשו בצבא, שם שירתו שניהם ב-8200, והאמת היא שאני צופה להם גדולות. הם בני 24, הייטקיסטים, ואיל גם מעצב תאורה לתיאטרון. הם כל כך גיקים עד שבמשימה של הפירות הם חישבו את הווקטור של האלכסונים כדי להבין איך לייצב את הקערה. אגב, אין לי מושג מה אמרתי עכשיו, ואני די בטוחה שאין דבר כזה וקטור של אלכסון. אבל גם אתם לא יודעים, אז מה זה חשוב.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, איל וסיד. עדי אורני,
מחשבים וקטורים. איל וסיד, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

ניסים ואוראל - האחים המורעבים

ניסים הוא אחיה הקטן של אוראל, היא טבחית באולם אירועים, הוא עובד בתחנת דלק (נדמה לי), ושניהם נשואים, היא עם שני ילדים. הם אולי הזוג הכי ישראלי של המירוץ - חמים, מתרגשים בקלות, תקשורתיים, וכל הזמן רעבים. בריאיון המקדים שלהם בלטה מאד הדאגה שלהם לזמני ההאכלה במירוץ, ואחת לכמה דקות עיני שניהם התערפלו כשנזכרו באיזו קובה בפיתה מעברם. הם אלה שהגיעו אחרונים למשימה, אחרי שסיפקו את הרגע הכי מצחיק בפרק, בו שניהם מלופפים על העמוד בכנסת, כשניסים יושב לאוראל על הראש והיא מתחננת על חייה. לשמחתי לא הייתה הדחה בתוכנית הזאת, ואני מקווה שיישארו איתנו עוד הרבה. בעיקר כי יהיה קורע מצחוק לראות אותם מנסים לתקשר עם אנשים בכל מקום בעולם שהוא לא ישראל.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, ניסים ואוראל. עדי אורני,
הכי ישראלים. ניסים ואוראל, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

רן ובן - חומוס צ'יפס פלאפל

הם עמיתים לעבודה, או "עובדים באותו ענף" כמו שאחד מהם הגדיר את זה - פלאפליה. בנוסף אוהבים ללמוד אצל רבנים שיעורי תורה. במשימה הם מצאו תהילים על הרצפה ומיד לאחר מכן מצאו מישהו נוסע לחו"ל, מה שגרם להם להתעלות נפש מיידית. הם נראים לי כמו ילדים משפחתיים, כאלה שיושבים בחצר אחרי ארוחת שישי עם כל החבר'ה שהם מכירים עוד מהגן ומספרים את אותן בדיחות ומעלים את אותם זיכרונות, ואחרי זה הולכים לשחק פיפ"א בחדר של אחד מהם, שעדיין גר אצל ההורים. נראה שהמירוץ יעבור עליהם בקלילות יחסית, כי הם קלילים, מצחיקים, ולא צריכים הרבה כדי ליהנות מהחיים.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, רן ובן. עדי אורני,
אותו ענף. רן ובן, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

אריאל וקארין - יראי השמיים

זוג צעיר של דתיים חמודים ומאוד מאוד מאוהבים. אני לא יודעת את מי הם יותר אוהבים - את אלוהים או אחד את השני, אבל מרוב שהם מאוהבים אני חושדת שיש מצב שהם שחיכו עד החתונה עם האתם יודעים מה. הזוג הזה מייצג פלח מאד מעניין במרקם התרבותי שלנו. מצד אחד הם נשואים, הוא עובד בבניין והיא בסבירות גבוהה מתכננת להביא ילדים יחסית מהר, מה שהופך אותם למעשה לאנשים שמנהלים חיים של 'גדולים'. מצד שני הם ילדים - היא בת 22, הוא בן 23 - לפני שנייה בערך הוא השתחרר מהצבא, ושניהם עוד לא חוו יותר מדי מהחיים. יהיה מעניין לראות את הדינמיקה הייחודית של זוג כזה במקומות ובסיטואציות שזרות להם.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, אריאל וקארין. עדי אורני,
מנהלים חיים של גדולים. אריאל וקארין, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

אביעד ועדן - הזוג מרמזור

הם זוג נשוי עם ילד. היא בת 24, הוא בן 37 ויש להם שני ברים ברחובות, ודינמיקה בנאלית כזאת, שמשמשת בדרך כלל לתוכניות סאטירה על זוגיות. הם מרגישים לי כמו זוג מתוסרט שיכול היה להיות חלק מהקאסט של "רמזור". היא מציקה לו, הוא קורא לה מאמי. היא משחקת אותה פמיניסטית קשוחה שאף אחד לא יכול עליה והוא מבליג בחביבות, כשלמעשה די ברור שמי שעושה את ההחלטות החשובות זה הוא. היא אישה חופרת והוא סטרייט גנרי שהשלים עם זה שלפעמים היא עצבנית והוא ישן על הספה. מעניין אותי לאן זה יתפתח במשך חודשיים של טירוף, כשהיכולת לשמור על פוטוגניות תיעלם.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, אביעד ועדן. עדי אורני,
כמו ב"רמזור". אביעד ועדן, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

כאמלה ובהירה - הפוליטיקלי קורקטיות

הערביות המוסלמיות, כמובן. הרי אי אפשר לעשות תוכנית ריאליטי בלי ללהק ערבייה מוסלמית מודעת לעצמה שתספר שלא מאמינים שהיא ערביה כי היא יפה. בהירה אבלאסי, בת 24, עושה מוזיקה בבר ביפו, אוהבת לנגן על גיטרה וחולמת להיות מעצבת אופנה. כאמלה חסיאן, בת 24, היא סטודנטית למשפטים וממשל שנה ג' והן חברות ילדות. שתיהן נראות אינטליגנטיות ואיכותיות, אבל אני לא חושבת שבפרק הזה התמקדו בהן מספיק כדי שנוכל להבין מה הקטע שלהן. אני אופטימית.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, כאמלה ובהירה. עדי אורני,
אינטליגנטיות ואיכותית. כאמלה ובהירה, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

טיה ופיי - דוגמניות מאגניבות

צמד המלכות הכהות, טיה גלילי ופיי ז'קיטה, בנות 23, האחת נולדה בניגריה לאם ניגרית ואב ישראלי והשנייה היא בת למהגרים מקונגו. שתיהן דוגמניות, ופיי גם לומדת משחק וכושר. גם לגבי השתיים האלה עוד לא הצלחתי להחליט האם הן שתי ילדות גנריות שרוצות להתפוצץ באינסטגרם, או שבעצם יש בהן משהו מעניין. מה שבטוח, הן מקפידות להפגין את הגרוב האפריקאי שלהן, מבליטות את האפרו, והן בעיקר מאגניבות. בינתיים.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, טיה ופיי. עדי אורני,
גרוב. טיה ופיי, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

יהודית וזוהר - האמא והבת

האם והבת עם היחסים המורכבים נתקלו בקשיים כבר במשימה הראשונה, על העמוד, ונראה כי הדילמה שתלווה אותן העונה היא מי המבוגר האחראי ומי הילדה שזקוקה להכוונה. יהודית, אמא של זוהר, היא הייטקיסטית לשעבר עם קצת OCD שעשתה הסבת מקצוע למסדרת ארונות ומרצה על חיים טובים. בריאיון הראשון עשתה רושם של בלבוסטה שתלטנית, מישהי שאפשר להישען עליה, אבל על העמוד דווקא בתה זוהר, מעצבת השיער בת ה-24, הייתה המבוגרת האחראית ושכנעה את יהודית המבוהלת להתגבר על הפחד שלה ולא לוותר. נראה שבהמשך העונה הן יחליפו ביניהן עוד הרבה את תפקיד האם והבת.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, יהודית וזוהר. עדי אורני,
מי המבוגרת האחראית? יהודית וזוהר, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

טלי וגילי - האימהות המעופפות

טוב, שתי אלה הזויות רצח. מילא טלי, אישה בת כמעט 60, יזמית נדל"ן שנראית אדם רציני. היא אפילו עשתה תואר מאוחר בעריכת דין. היא צינית קצת, עייפה הרבה, ומתנהגת רגיל, אבל גם משהו בה חייב להיות מוזר אם היא החברה הכי טובה (להגדרתן) של גילי ויזל, האמא החופרת של ירדן ויזל שהשתתפה בעונה הקודמת של המירוץ. מדובר באישה בת 54 עם קול של ילדה בת 8, שלא מפסיקה לדבר, רוב הזמן על נושאים שוליים ובלי קשר לנסיבות. עד כמה היא נהנתה בכנסת, למשל, נאלצו לשמוע כל נהגי המוניות שהסיעו אותה בפרק הזה, וגם כמה עוברי אורח תמימים ומטושטשי פנים, למורת רוחה של טלי, שנראתה רוב הזמן מבוהלת ומצטערת שעשתה את זה לעצמה. שאר הזמן היא מנסה לתת קונטרה לחברה המפדחת שלה כדי להציל אותה מעצמה. אני מאחלת לה בהצלחה.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, טלי וגילי. עדי אורני,
אמרי לי מי חברייך. טלי וגילי, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

מיכל ועומר - וונאבי אושיות

אולי זו רק אני, אבל אני לא יכולה לראות יותר את הכיתוב הזה על המסך: "מיכל, בת 18, כוכבת אינסטגרם עם 27 אלף עוקבים", "עומר בת 21 כוכבת אינסטגרם עם 26 אלף עוקבים". מה אכפת לי כמה עוקבים יש להן? לא אכפת לי שעומר שירתה ביחידה מובחרת במודיעין, וששתיהן מושבניקיות ובבסיסן סוג של מלח הארץ. כי מה זה משנה? כל המלח הזה כבר נשטף מזמן, וכרגע לא נראה שהן מעניינות, מצחיקות, לא מי יודע מה חכמות. וגם, על הפרק הראשון התמוטטות עצבים? "זה הדבר הכי קשה שקרה לי בחיים". סירייסלי? לטפס על עמוד, ללמוד עשרה אירועים ולדחוף סלסלת פירות זה הכי קשה שקרה לך? סליחה, אבל עד כאן. אני מבינה שהן באו לתוכנית כדי להעלות לעצמן את העוקבים, אני רק לא מבינה למה אני צריכה לשלם את המחיר. שוב ושוב ושוב.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, מיכל ועומר. עדי אורני,
עקבו אחריהן. מיכל ועומר, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

נוי והדר - אמוניה ובייביליס

מה אני אגיד לכם? גם את זה לא הבנתי. מראש מעולם לא הבנתי מה הקסם הגדול בתאומות זהות. כאילו, תמיד מביאים אותן לתוכניות כאילו מדובר לפחות בסוס מעופף. בסך הכל יש לנו כאן שני אנשים שנולדו מביצית אחת, מה שגרם להם להיראות אותו דבר. זה לא היה בשליטתן. מצד שני, לעשות הכל ביחד מאותו רגע ואילך, זו כבר כן בחירה, ובחירה מוזרה למדי הייתי אומרת. הן עושות יחד הכל. מככבות בקמפיינים ביחד, מופיעות בערוץ הילדים ביחד, עושות ליפסינק ביוטיוב ביחד, ועכשיו הם גם מתנדבות במד"א ביחד. אני רק מקווה שהן מבינות שהתנדבות במד"א זה יותר רציני משאר הדברים שהן עושות, ושהעובדה שהם תאומות אינה רלוונטית כשצריך להנשים מישהו. איפה נגמר הגימיק ומתחילים האנשים, זה כל מה שאני רוצה לדעת. הלוואי שהקשיים בתוכנית יקלפו מהן את המסיכה המשמימה הזאת, אבל בינינו? ממש קשה לי להאמין.

המירוץ למיליון ישראל עונה 7, נוי והדר. עדי אורני,
איפה נגמר הגימיק? נוי והדר, "המירוץ למיליון" 7/עדי אורני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully