וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 30 שנה: יאיר ורדי יפרוש מתפקיד מנכ"ל סוזן דלל

16.7.2019 / 8:00

המנכ"ל המיתולוגי של סוזן דלל, יאיר ורדי, יסיים את תפקידו בדצמבר, אחרי שמילא אותו משנת הקמת המוסד לפני 30 שנה. לורדי היתה תרומה משמעותית לעולם המחול. בשנת 2010 מרכז סוזן דלל זכה בפרס ישראל. ורדי: "אינני עוזב, אני קצת מתרחק. עמכם אני ותמיד אהיה"

יאיר ורדי. אבי איבן,
"ליבי מתמלא לראות את מכלול היצירה לה אני שותף ובחלקה גם אשם - מתרחשת ומתקיימת כאן שנים על גבי שנים". יאיר ורדי/אבי איבן

מנכ"ל סוזן דלל יאיר ורדי יפרוש מתפקידו אחרי 30 שנה. הוא יסיים את תפקידו בדצמבר, לאחר שהודיע על עזיבתו לוועד המנהל של מרכז סוזן דלל ולראש העיר תל אביב, רון חולדאי. ורדי שימש בתפקידו מאז הקמת המקום בשנת 1989.

ורדי החל את דרכו כרקדן וכוריאוגרף בלהקת בת שבע, מסוף שנות השבעים לתחילת שנות השמונים רקד בבלט רמבר בלונדון ובהמשך בלהקות נוספות בעולם. במהלך 30 שנות כהונתו היתה לורדי תרומה משמעותית לעולם המחול הישראלי. הוא זכה במספר פרסים ובהם פרס א.מ.ת מראש הממשלה, אביר תרבות ממשלת צרפת, אביר תרבות ממלך ספרד ועמית כבוד מטעם האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, בה היה ראש בית הספר למחול.

בשנת 2010, הוענק למרכז סוזן דלל פרס ישראל. בין הנימוקים לזכייה נכתב: "בעשרים שנות פעילותו ב'נווה צדק' הצליח מרכז סוזן דלל להביא לנסיקה של אמנות המחול במדינת ישראל. היוזמות האמנותיות הרבות והמגוונת של המרכז הצמיחו דור חדש של אמנים, יוצרים ומבצעים בתחום המחול האמנותי. מצוינות היצירה על במות המרכז הרחיבה ומרחיבה את המעגלים של הקהל שוחר המחול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אינני עוזב, אני קצת מתרחק, קצת. עמכם אני ותמיד אהיה". יאיר ורדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ורדי יפרוש לאחר שסיים את משימות הבנייה, השיפוץ והחידוש של המוסד, שכלל גם את הקמתו של סטודיו זהבה וז'אק דלל, מייסדי המרכז ופתיחתו של בית הספר למחול של מרכז סוזן דלל ולהקת בת שבע.

"אני משאיר קהילה נפלאה של יוצרים ומבצעים שיחדיו בנינו כאן, במרכז, עשייה מופלאה של מחול ישראלי מקורי, תוסס, אמיץ ודינמי", מסר ורדי. "ליבי מתמלא לראות את מכלול היצירה לה אני שותף ובחלקה גם אשם - מתרחשת ומתקיימת כאן שנים על גבי שנים. אני שמח וגאה להשאיר את הבית כאשר הוא מחודש ומשופץ באופן המאפשר עוד עשייה ובתנאים הטובים ביותר. אינני עוזב, אני קצת מתרחק. עמכם אני ותמיד אהיה".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר ורדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully