וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן חתם בהפועל תל אביב, ניסו אביטן: "מרוצה מהסגל"

14.7.2019 / 14:50

הקשר חזר אחרי שנתיים: "אני מאושר". המאמן ערך מסיבת עיתונאים לפני מחנה האימון: "לדגני יש חוזה והוא צריך להיות מחוייב"

צילום וידאו: יותם רונן עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב תמריא היום (ראשון) למחנה האימון שלה בפולין ולפני כן המאמן ניסו אביטן והקשר מאור בוזגלו ערכו מסיבת עיתונאים. האדומים ימריאו עם לא מעט פנים חדשות דוגמת בוזגלו, אור אינברום וגם עומרי אלטמן שחתם היום לשנתיים באמצעות סוכניו האחים קצב ואדם קידן וחוזר לקבוצה אחרי שנתיים בפנאתינייקוס היוונית.

אלטמן אמר לאחר החתימה: "אני מאושר לחזור למועדון הענק הזה. נבנית כאן קבוצה טובה שיכולה לעשות דברים יפים השנה, לבטח עם החזרה הצפויה לאצטדיון בלומפילד. מודה לבעלים ולניסו אביטן על האמון. שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת".

אדי גוטליב שנמצא בדרך לאורנבורג הרוסית, לא ימריא לפולין ולמעשה סיים את דרכו בקבוצה אחרי ארבע שנים. מי שכנראה יחליף אותו הוא שיר צדק, שאמור להגיע מהפועל באר שבע. הפועל תל אביב תקיימם מחנה אימונים בפעם החמישית בפולין. היא תשחק נגד חרוברי גלוגוב מליגת המשנה המקומית ומול הפועל רעננה. המשחק נגד ויסלה פלוצק שנקבע ל-22 ביולי, בוטל.

עומרי אלטמן הפועל תל אביב. אתר רשמי
חוזר הביתה. עומרי אלטמן/אתר רשמי

ניסו אביטן

על אדי גוטליב: "העברות זה חלק מהחיים בכדורגל, נאחל לו בהצלחה ואנחנו מסתכלים קדימה. יש כמה מועמדים ושיר צדק הוא אחד מהם. אני מקווה שתהיה הודעה מסודרת בקרוב".

על הפציעה של עומרי אלטמן: "שחקני כדורגל נפצעים לצערנו, אבל אנחנו עושים את הבדיקות שלנו. חלק מהחיים זה לקחת סיכונים, אבל שחקן שנפצע ועושה שיקום, חזר לכשירות כבר בקבוצה הקודמת שלו? אני לא רואה בזה בעיה".

על התחרות בשוק ההעברות עם קבוצות אחרות: "יש קבוצות שמשלמות שכר יותר גבוה מאיתנו, אבל הפועל תל אביב זה מועדון גדול ואנחנו רוצים לחזור לצמרת. המטרה היא ליצור קבוצה התקפית ואטרקטיבית, השחקנים שהגיעו נענו לאתגר. קיבלתי את מרבית השחקנים שאני רוצה ואני מאוד מרוצה מהסגל".

על אוראל דגני: "אני מצפה שהשחקנים שיוצאים איתנו למחנה האימונים יישארו, אבל בכדורגל הדברים דינמיים. נעשה הכל כדי שאוראל יודיע שהוא נשאר. יש לו חוזה, הוא צריך להיות מחוייב לחלוטין והוא מתנהל ככה. נכון שיש סימן שאלה קטן, אבל בימים הקרובים התמונה תתבהר לגמרי".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: אדי גוטליב ייצא לרוסיה על מנת לחתום באורנבורג

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו מוצג כשחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
"העיקרון גבר על הכסף". בוזגלו/יותם רונן

מאור בוזגלו

על ההגעה להפועל תל אביב: "20-30-40 אלף דולר זה לא משהו שהיה חשוב מבחינתי. העיקרון גבר על הכסף, רציתי להגיע להפועל תל אביב בגלל הרצון שלה לראות אותי. בשבועיים שאני נמצא כאן אני מרגיש כמה המועדון הזה גדול. אני מקבל המון תגובות ברחוב".

על השבועיים הראשונים במתחם חודורוב: "הפועל תל אביב זו משפחה. תמיד הגעתי לקבוצות אחרי עונות קשות, אבל עשינו דרך ותהליך ובנינו משהו. חלק מההחלטה שלי להגיע לכאן הייתה שחיפשתי פרויקט. חיפשתי סוג של בית ואני חושב שמצאתי אותו".

על הציפיות ממנו ומהקבוצה: "קבוצה טובה היא קבוצה שמתאימה את עצמה גם הגנתית וגם התקפית. הצוות המקצועי יצטףך לעשות את ההתאמות כדי שיהיה קשה לשחק נגדנו ושנשחק כדורגל התקפי ותוסס. קבוצה לא מובלת על ידי שחקן אחד, זה שילוב של שחקנים וככל שיהיו סביבי שחקנים טובים ואיכותיים, ככה זה יהיה יותר קל. אין שחקן שלא רוצה להיאבק על תארים ולהצליח וזה יפול ויקום על העניין של הכימיה".

נחתם הסכם בין הפועל ארקיע ת"א לשלמה SIXT

דורון ויקטור, מנכ"ל חברת שלמה SIXT מקבוצת שלמה והבעלים זאב גרינברג, חתמו היום על הסכם חסות. ההסכם נחתם למשך שנה ובשווי של מעל לחצי מיליון שקל ובמסגרתו תספק שלמה SIXT רכבים לכלל שחקני הקבוצה ולצוות המקצועי. בנוסף, לוגו שלמה SIXT יתנוסס מעתה על גבי חולצות השחקנים.

גרינברג אמר: "חברת שלמה SIXT נחשבת לשותפה עסקית בכירה של המועדון כבר שנים רבות ואנו מברכים על כך. המועדון עומד בפני עונה מאתגרת ומרגשת, כאשר בימים אלה נשלמות ההכנות האחרונות לקראתה. עם החזרה הצפויה לאצטדיון בלומפילד המחודש, אני מאמין שהחיבור ינסוק וייתן ערך רב לשני המותגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully