וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מוטי איוניר יאמן את הפועל אשקלון

המאמן בן ה-55 סיכם את תנאיו בקבוצה שתפתח את העונה במינוס תשע נקודות וצפוי להעביר את אימון הבכורה ביום ראשון. ירדן אבוחצירה חתם בהפועל רמת גן, קובי מור בהפועל נוף הגליל

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

הפועל אשקלון הגיעה אמש (חמישי) לסיכום עם מוטי איוניר שיאמן את הקבוצה בעונה הקרובה. אשקלון נכנסה לפירוק בשבוע שעבר ותתחיל את העונה בליגה הלאומית עם מינוס תשע נקודות. איוניר בן ה-55, שאימן את מכבי אחי נצרת בחצי העונה הקודמת, יעביר את אימון הפתיחה ביום ראשון ויתחיל במלאכת הרכבת הסגל יחד עם המפרק עו"ד ליאור דגן.

* הפועל רמת גן ביצעה החתמה משמעותית עם צירופו של הקשר ירדן אבוחצירה, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל קטמון וכבש שישה שערי ליגה. אבוחצירה בן ה-27 היה מכוכבי שתי העליות הרצופות של הפועל אשקלון וגם שיחק עם הקבוצה בליגת העל, עד שעבר בינואר 2018 לקטמון. האורדונים החתימו גם את המגן השמאלי דין אקפי (26) שהתחיל את העונה הקודמת בבית"ר ירושלים וסיים אותה בבני יהודה, ואת החלוץ הצעיר לידור בוחבוט (20) שסיים גיל נוער בגדנ"ע יהודה.

* הפועל נוף גליל, לשעבר הפועל נצרת עילית, החתימה את המגן השמאלי קובי מור (26) שרשם 13 הופעות בחצי עונה בליגת העל במדי עירוני קרית שמונה, אלא עבר בינואר מהפועל פתח תקוה.

מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. מגד גוזני
משימה לא פשוטה בדרום. מוטי איוניר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully