וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי פפר לוהק לסרט ההוליוודי "Jolt" לצד קייט בקינסייל

8.7.2019 / 12:39

הצלחה בינלאומית נוספת לאורי פפר: השחקן לוהק לסרט הוליוודי חדש, "Jolt" שמו, שתביים טניה וקסלר ("היסטריה"), כך נודע לוואלה! תרבות. פפר יגלם את דמותו של הנבל, לצד השחקנית קייט בקינסייל ("מלחמת האופל"). הסרט ייצא לאקרנים בשנה הבאה

אורי פפר + מל גיבסון. GettyImages
סינמה פפריקו. אורי פפר/GettyImages

אורי פפר כובש פסגה עולמית נוספת: לוואלה! תרבות נודע כי השחקן לוהק לסרט הוליוודי חדש, "Jolt" שמו, שבהפקתו שותפים הישראלים אבי לרנר ובועז דוידזון ותביים אותו טניה וקסלר, מי שביימה את הקומדיה הרומנטית "היסטריה" עם מגי ג'ילנהול. פפר ישחק בסרט לצד השחקנית האנגליה קייט בקינסייל ("פרל הרבור"), המוכרת בעיקר מסרטי אקשן ובהם סדרת סרטי "מלחמת האופל". הסרט, שצפוי לצאת לאקרנים בשנת 2020, יעסוק באשת ביטחון עם בעיית ניהול כעס חמורה שמתאהבת בפעם הראשונה. מושא אהבתה נרצח והיא יוצאת למסע נקמה כדי למצוא את הרוצח, בזמן שהמשטרה דולקת אחריה כחשודה ברצח. אורי פפר ישחק את הנבל בסרט, שינסה לחסל את הדמות שתגלם בקינסייל.

זוהי הצלחה בינלאומית נוספת לפפר, שכיכב בין השאר בסרטים "מינכן" בבימוי סטיבן שפילברג, "אל תתעסקו עם הזוהן" עליו חתום כשחקן ויוצר אדם סנדלר ו"מלחמת העולם Z" בכיכובו של בראד פיט, "הסרבן" בבימוי מל גיבסון, "ראש קליע" לצד של אדריאן ברודי, אנטוניו בנדרס וג'ון מלקוביץ' וב"קוד 211", לצד ניקולס קייג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully