וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי היגינס חתם בברצלונה, דארון היליארד בצסק"א, דה קולו לפנר?

בארסה תשלם לסווינגמן 10.5 מיליון יורו לשלוש שנים, צסק"א כבר מצאה לו מחליף, אוברדוביץ' חומד את דה קולו שממתין להצעה הנכונה מה-NBA, וגם פאו מכניסה את היד עמוק לכיס

שחקן צסק"א מוסקבה קורי היגינס. GettyImages
גם אותו ברצלונה ריפדה במיליונים. קורי היגינס/GettyImages

השוק ההעברות ביורוליג ערני במיוחד בימים האחרונים. מלבד מכבי תל אביב שהחתימה רק את נייט וולטרס עד כה, שאר הקבוצות מרבות לבצע מהלכים. הבוקר (רביעי) נרשמו כמה החתמות מסקרנות.

ברצלונה, "הכוכבת" מספר 1 הפגרה עד כה, המשיכה בבניית הסגל המרשים לעונה הבאה כשהודיעה על החתמתו של קורי היגינס לשלוש שנים. היגינס, אחד מגיבורי העונה הנהדרת של צסק"א מוסקבה, קיבל על פי דיווחים הצעות גם מה-NBA וגם צסק"א ניסתה לחדש את החוזה שלו, אולם הוא העדיף את ההצעה הגרנדיוזית של ברצלונה שעל פי הערכות תשלם לו 10.5 מיליון יורו לאורך התקופה.

היגינס הוא למעשה המצטרף הראשון לסגל של ברצלונה העונה, אולם על פי דיווחים בקרוב מאוד יוצג גם שחקן הרכש המרשים ביותר של הקבוצה ניקולה מירוטיץ', שיזכה לחוזה חסר תקדים במונחים אירופיים. עוד קודם לכן "נשפכו" סכומי עתק גם על תומא הרטל, שהאריך את חוזהו לשלוש שנים בסכום המוערך בכ-11 מיליון יורו.

מחליפו של היגינס בצסק"א מוסקבה יהיה דארון היליארד, שחתם הבוקר רשמית על חוזה לעונה אחת במועדון הפאר הרוסי. היליארד בן ה-26 מצטרף לצסק"א אחרי טבילת אש מוצלחת ביורוליג בבאסקוניה, במדיה העמיד ממוצעים של 9.4 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. רויטרס
יישאר באירופה? דה קולו/רויטרס

עוד דיווחים מרחבי היבשת

* על פי "ספורטאנדו", פנרבחצ'ה עושה מאמצים גדולים כדי להנחית בשורותיה את נאנדו דה קולו, שעזב את צסק"א מוסקבה. לנגד עיניו של הגארד הצרפתי המחונן עומד קאמבק ל-NBA בראש ובראשונה, אולם על פי הדיווח אם לא ימצא חוזה משביע רצון בליגה הטובה בעולם בשבועות הקרובים, רוב הסיכויים הם שיחתום בקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'.

* הכוכב האדום החתימה לעונה נוספת את הפורוורד המנוסה סטראטוס פרפרוגלו, לשעבר שחקן הפועל ירושלים.

* פנאתינייקוס קרובה להחתים את שחקן אולימפיאקוס בעונה שעברה יאניס שטרלניקס. תחילה נראה היה שהלטבי בדרך לחתימה בחימקי, אולם פאו הגישה לו הצעה משופרת (על פי הערכות, 1.9 מיליון יורו לשנתיים) ולאחר מכן המשא ומתן הואץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יאניס סטרלניקס שחקן אולימפיאקוס מול ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
יחצה את הכביש? יאניס שטרלניקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully