וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעה רוטמן נכדתו של רבין מצטרפת למפלגתו החדשה של אהוד ברק

1.7.2019 / 9:05

נכדתו של ראש הממשלה לשעבר הודיעה כי היא מצטרפת למפלגתו של ברק מאחר ש"אי אפשר עוד לשבת מנגד" מאחר שהיא מכירה מקרוב את מחיר השנאה וההסתה: "אנחנו ניצבים ברגע האחרון ממש על מנת להחזיר את ישראל למסלול". ברק: "חובתנו להעביר את השרביט לדור הבא"

צילום: חדשות 13, עריכה: ליר שפיגלר

נעה רוטמן (בן ארצי), נכדתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, מצטרפת למפלגתו החדשה של אהוד ברק. רוטמן אמרה כי "ההחלטה להצטרף לעשייה הפוליטית לא הייתה פשוטה. אבל אי אפשר עוד לשבת מנגד. אני מכירה מקרוב, מקרוב מאוד, את מחיר השנאה וההסתה. אסור להשלים עם ההקצנה בחברה הישראלית והיא איננה גזירת גורל".

"הגיע הזמן לקבל את ההכרעות הקשות בעבור הילדים שלנו ולהחזיר את הממלכתיות, הבושה והתקווה", הוסיפה. "אי אפשר עוד למשוך זמן ולצפות שמישהו אחר יעשה את העבודה במקומנו, זו המשמרת של בני הדור שלי. זה החינוך והערכים שקיבלתי ובמידה רבה זהו צעד מתבקש".

עוד אמרה רוטמן כי בעבר היו לה מחלוקות עם ברק. "היו לי מחלוקת עם אהוד ברק. היו גם כעסים. אבל, זה הזמן לאנשים אמיצים ונחושים, בעלי ניסיון שלא מפחדים, שמוכנים לשלם את המחיר, שלא באים לחמם את הכיסא. נדמה לי שאנחנו ניצבים ברגע האחרון ממש על מנת להחזיר את ישראל למסלול. אם לא הייתי עושה מעשה כעת לא הייתי שלמה עם עצמי".

בחירות 2019, מועד ב' - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
עריק ראשון מהעבודה: יאיא פינק מצטרף למפלגתו של אהוד ברק
איזנקוט לא יתמודד בבחירות. אך בידיו קלף שעלול להלחיץ את נתניהו
גבי אשכנזי: לא פוסל את האפשרות של חבירה לאהוד ברק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מכירה מקרוב מאוד את מחיר השנאה וההסתה". רוטמן עם ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוטמן, בת 42, נשואה ליזם ההיי-טק אלדד רוטמן ואם לשלושה. היא שירתה כקצינה בחיל האוויר, בעלת תואר במשפטים וממשל, עורכת דין ותסריטאית. היא כתבה את סדרות הטלוויזיה "ילדי ראש הממשלה" ו"פמת"א". בשנת 1996 פרסמה את ספר הזיכרונות "בשם הצער והתקווה" בעקבות רצח סבה.

ברק אמר כי הוא שמח על הצטרפותה רוטמן. "חובתנו להעביר את השרביט לדור הבא ולא להוריש להם את אותן הבעיות והאתגרים עמם המנהיגות הוותיקה הייתה צריכה להתמודד", אמר. "אני מתכוון לעשות את הכול על מנת לאתחל את המדינה מחדש על מנת שילדנו ונכדינו יזכו למציאות טובה יותר מההווה שלנו".

עוד באותו נושא

בין ברק וליברמן: נתניהו וגנץ במשולש בחירות קטלני

לכתבה המלאה
אהוד ברק, וחברי מפלגתו החדשה בה מכרזים במהלך מסע"ת על הקמת מפלגה חדשה, בית סוקולוב, ת"א 26 ביוני 2019. ראובן קסטרו
פועל לאיחוד עם העבודה. ברק מכריז על מפלגתו החדשה/ראובן קסטרו

ברק, שהכריז ברביעי שעבר על חזרתו לחיים הפוליטית והתמודדותו ברשימה עצמאית בראשותו, מנסה להביא לאיחוד עם מפלגת העבודה אחרי הבחירות לראשות המפלגה שיתקיימו ביום שלישי בעוד יומיים. מפלגתו החדשה כוללת גם את סגן הרמטכ"ל לשעבר אלוף (במיל') יאיר גולן, עורכת הדין יפעת ביטון ואיש העסקים קובי ריכטר. אתמול הודיע יאיר (יאיא) פינק, מקורבה של ח"כ שלי יחימוביץ' שהוצב במקום ה-12 ברשימת העבודה לכנסת, כי גם הוא מצטרף למפלגתו של ברק.

אתמול נפגש ראש הממשלה לשעבר עם עורך הדין והפעיל אלדד יניב, שהיה אחד מיועציו הקרובים בעבר, ל"פגישת סולחה" לראשונה מזה 12 שנים. במשך השנים הם היו שרויים בנתק, במהלכו יניב מתח ביקורת על ברק ועל קשרי ההון-שלטון וחשף פרטים מהתנהלותם המשותפת. בשבוע שעבר יניב כתב מאמר תמיכה בשובו של ברק למערכת הפוליטית שפורסם ב"הארץ" ואתמול השניים נפגשו לראשונה ויישרו את ההדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully