וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "זה לא הקופה הכי טוב שלי עד כה, תנאי המשטח גרועים"

כוכב ארגנטינה דשדש גם בניצחון על ונצואלה והודה: "המשחקים לא התנהלו כמו שרציתי, אבל הכי חשוב שניצחנו. חבל שהמגרשים נראים ככה"

עריכה: מתן חדד

נבחרת ארגנטינה עלתה אמש (שישי) לחצי גמר הקופה אמריקה אחרי 0:2 מול ונצואלה ברבע הגמר, אך היכולת שהיא מציגה רחוקה מלהיות מרשימה. ליאו מסי, שהגיע לטורניר הזה אחרי עונה אישית אדירה במדי ברצלונה, רחוק משיאו בטורניר הזה. הוא היה חלש בחצי הגמר ועד כה בארבעה משחקים הוא כבש רק שער אחד וגם הוא היה בפנדל מול פרגוואי. מסי, שיפגוש את ברזיל היריבה הגדולה והמארחת בין שלישי לרביעי, הודה שהיכולת שלו רחוקה מלהיות משביעת רצון.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
שומר את התחמושת לברזיל? מסי/רויטרס

"האמת היא שזה לא הקופה אמריקה הכי טוב שלי עד עכשיו, לא מה שציפיתי", אמר מסי לאחר המשחק, "יש משחקים שמתפתחים בדרך הזו. היה משחק קשה, אבל הדבר החשוב הוא שניצחנו ואנחנו ממשיכים".

מסי תופקד מאחורי שני החלוצים של סקאלוני, סרחיו אגוארו ולאוטרו מרטינס שכבש משחק שני ברציפות. מסי הביע את שביעות רצונו מהתפקוד של השלישייה הקדמית ואמר: "אנחנו יודעים שכדי לשחק עם שלישייה קדמית, אנחנו חייבים לרוץ ולעזור בהגנה. זה כמו משחק גביע, כל אחת יכולה לנצח כל אחת". הארגנטינאי התלונן על תנאי המשטח כשאמר: "קשה לשחק פה, המשטח גרוע. חבל שכל המשטחים בקופה אמריקה נראים ככה".

למרות היכולת הלא מרשימה שלה, ארגנטינה רחוקה רק משחק אחד מגמר קופה אמריקה שלישי ברציפות. החדשות הפחות טובות מבחינת מסי וחבריו הן עלייתה לחצי הגמר גם של צ'ילה, הנבחרת שניצחה את ארגנטינה בגמרים ב-2015 ו-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully