וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חיים מלאי שערוריות: מקס רייט, האבא מ"אלף", מת בגיל 75

27.6.2019 / 9:46

השחקן הוותיק, שהתפרסם בדמותו של וויל טאנר ב"אלף" והופיע גם ב"חברים", "זינוק לאתמול" וכמה סרטים מהוללים, מת לאחר חיים רצופי שערוריות מין, סמים ואלכוהול

מקס רייט ו"אלף". NBC, צילום מסך
מקס רייט ב"אלף"/צילום מסך, NBC

מקס רייט, שנודע בעיקר כאבא מו הסיטקום הפולחני "אלף", הלך לעולמו היום (חמישי בבוקר שעון ישראל) והוא בן 75. כך, לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית שאושרו בידי משפחתו. השחקן מת לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן.

רייט הופיע בכמה סרטים מיתולוגיים, ובהם "כל הג'אז הזה" ו"אדומים", אבל פרסומו הגיע בשנות השמונים כשכיכב בתור וויל טאנר, אב המשפחה הממוצעת מן הפרברים שמאמצת לחיקה את החייזר אלף. הוא גם הגיח בפרקים הראשונים של "חברים" ולתפקידי אורח בסדרות כמו "זינוק לאתמול", והיה מועמד לטוני על המחזה "איוואנוב" ב-1998, אך חייו היו מלאי ייסורים. הסרטן אובחן אצלו לראשונה כבר באמצע שנות התשעים, ומאז חייו הוקדשו למלחמה בו. נוסף לכך, בשתי הזדמנויות שונות הוא נעצר בעוון נהיגה בשיכרות, ובעבר התפרסם גם סרטון המתעד אותו באורגיה עתירת סמים ובעודו מענג גברים אחרים. בשנים האחרונות גם התפרסמו תמונות פפראצי שלו שתיעדו אותו במצב פיזי חלש ובמה שגם נראה כמצב נפשי מבולבל. למרות כל אלה, נותר נשוי לרעייתו לינדה, והוא הותיר אחריו את שני ילדיהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully