וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחנו את עצמכם: בכמה מסיבות סיום הייתם לאחרונה?

אם גם לכם תקוע בלופ השיר "שבט אחים ואחיות" בתוך המוח כמה יממות רצוף, רוב הסיכויים שנכחתם לאחרונה במסיבת סיום של גן או של בית ספר. ענו על החידון שלנו כדי לגלות האם הצלחתם להישאר בהכרה במהלכה

צילום מסך מתוך הקליפ שבט אחים ואחיות. יו טיוב, צילום מסך
אבותינו שורשים, ואנחנו הפרחים, המנגינות. שבט אחים ואחיות/צילום מסך, יו טיוב

איך הסתדרתם עם המסיבות סיום, אה? 3 ימים הגבתם לכל נוטיפיקציה של הוואטסאפ באינסטינקטים של פנתר על ספידים, רק כדי לא לפספס את הרגע שבו רשימת הציוד למסיבה בגן מתפרסמת. וואלה, שיחקתם אותם עם הבקבוקי שתייה, שהורים פראיירים אחרים יתקעו עם פשטידה או ביצים קשות מקולפות וחצויות - אתם לא נולדתם אתמול.

אז באמת, כל עוד מדובר על הארגונים לקראת המסיבה, אין ספק שצברתם יתרון על פני הורים אחרים בגן או בכיתה. אבל אתם יודעים שברגע שמתחיל האירוע עצמו כל ההורים אוכלים אותה בדיוק אותו הדבר: נדחקים לתוך כיסאות מיניאטוריים, מזיעים, חיוך דבילי מודבק על הפרצוף שלהם במשך שעתיים של ברכות בחרוזים לצוות הגן והצהרון וכמובן, גולת הכותרת: ביצוע דיס-הרמוני להכאיב ב-32 קולות להמנון השמאלץ הנוכחי - שבט אחים ואחיות.

עוד בנושא:
הדברים שהכי מבאס לעשות עם ילדים בחום ובלחות
בום! טראח! מה קרה? טריוויה ספרי ילדים
7 משפטים שאתם חייבים לומר לילדים שלכם בחופש הגדול

אז סתם כדי לוודא שהייתם בהכרה במהלך כל המסיבה, או כדי לעזור לכם להיזכר בכמה מסיבות סיום כאלה נכחתם בשבועיים האחרונים, חיברנו חידון אנליטי במיוחד. אם עוד נותר בכם זיק חיים, ענו על השאלות - בין הפותרים נכונה יוגרל שבוע קייטנה באוגוסט. סתם, לא. אה, ואל תשכחו להצטרף לקבוצת הפייסבוק המעולה שלנו - צרת רבים - שם זה בית, שם זה לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully