וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת החורף 2026 תתקיים במילאנו וקורטינה

בירת האופנה תארח את משחקי החורף יחד עם אתרי סקי שונים באלפים האיטלקיים, המרכזי בהם הוא הריזורט קורטינה שבהרים הדולומיטים. המפסידה: שטוקהולם

הועד האולימפי הבין לאומי בחר ברוב קולות במילאנו ובקורטינה שבהרים הדולומיטים לארח את אוליפיאדת החורף בשנת 2026. העיר מילאנו תארח את משחקי ההוקי ואת תחרויות החלקת הקרח למיניהן, בעוד רוב תחרויות הספורט האלפיני יתקיימו בקורטינה, ריזורט סקי גדול בהרים הדולומיטים.
אולימפיאדת החורף תתקים בין התאריכים 6-22 לפברואר, והמשחקים הפראלימפים ייתקיימו באותם המקומות בין התאריכים 6-15 למרץ 2026.

עוד בנושא:
לינוי אשרם: האליפות הכי טובה שאפשר"
שתי מדליות זהב ומדליית כסף ללינוי אשרם

תומאס באך נשיא הועד האולמפי הבין לאומי. GettyImages
הועד האופמפי בחר במילאנו. תומאס באך/GettyImages

מתוך שש מועמדות, ארבע ערים הסירו את מועמדותן לאירוח המשחקים מתוך חששות מגודל האירוע ומהעלויות הגבוהות. אחרונות נשארו מילאנו ושטוקהולם, כאשר מילאנו קיבלה 47 קולות מתוך 82 הצבעות וניצחה את השבדים, שקיוו לקיים בשטחם את המשחקים לראשונה בהסטוריה.

נשיא הועד האולימפי הבין לאומי תומאס באך אמר לאחר שהתקבלו תוצאות ההצבעה: "ברכות למילאנו-קורטינה. אנחנו מצפים לאולימפיאדה יוצאת מגדר הרגיל במדינה שספורט החורף בה הוא מסורת. התשוקה והידע של האוהדים האיטלקים ביחד עם הפעלת המתקנים המצויינת במקום ייצרו את האוירה המושלמת לאתלטים הטובים ביותר בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • תומאס באך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully