וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רמזי ספורי ודוד קלטינס סיכמו לחמש שנים

25.6.2019 / 11:50

המגן החליט לעזוב את בית"ר וירוויח 230 אלף דולר בעונה הראשונה, כששכרו ישודרג ב-10 אחוז בכל שנה. אלונה ברקת תקזז 6 מיליון שקל מעסקת מיכאל אוחנה. גם קשר הפועל תל אביב מצטרף כצפוי וימריא למחנה האימונים של הקבוצה בפולין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הריסת אצטדיון וסרמיל

הפועל באר שבע ביצעה היום (שלישי) חיזוק כפול משמעותי מאוד בגזרת הישראלים שלה. הקבוצה הודיעה שרמזי ספורי קשר הפועל תל אביב סיכם לחמש שנים. היא עשתה את זה זמן קצר אחרי שדוד קלטינס סיכם הבוקר לחמש שנים בקבוצה של אלונה ברקת.

בימים האחרונים המגעים בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב לגבי ספורי הואצו. תחילה הפועל תל אביב עוד קיוותה להשאיר את ספורי בקבוצה, אולם כשהבינה שהפועל באר שבע מוכנה לשלם את סעיף השחרור (חצי מיליון דולר) כבר הפנימה שיעזוב, בין היתר בשל התנאים העדיפים שהוצעו לקשר בבירת הנגב.

עוד בנושא

בעקבות עזיבת קלטינס: יוגברו המאמצים לצרף את שי קונסטנטין
משה חוגג הצהיר: "לא ייתכן שקלטינס יהפוך להיות שחקן חופשי"

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. אתר רשמי
מאדום לאדום. רמזי ספורי/אתר רשמי

לספורי, תוצר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, הייתה קריירה רצופה בעליות ומורדות בקבוצה הבוגרת. הוא ערך את הופעת הבכורה בבוגרים של הפועל תל אביב בפברואר 2013 כשנכנס כמחליף מול מכבי נתניה בבלומפילד, ונשאר בקבוצה גם בשנים הבאות. בעונת 2014/15 הפך לשחקן סגל קבוע וכבש שני שערים ב-28 הופעות בליגת העל, ובעונה שלאחר מכן ערך 15 הופעות בליגת העל וכבש גם כן שני שערים.

לאחר מכן יצא ספורי לסבב השאלות: תחילה בבני סכנין, לאחר מכן בהפועל אשקלון, ולבסוף במכבי נתניה - עד שחזר להפועל תל אביב לקראת העונה שעברה. כמו שאר הקריירה, גם בעונה החולפת התאפיינה בתנודות קיצוניות ביכולת, אולם בחצי השני של העונה הפך ספורי לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה. הוא סיים את 2018/19 כמלך השערים (8) והבישולים (5) של הקבוצה. מדובר בהחתמה התשיעית של באר שבע הקיץ אחרי ההצטרפות של גל לוי, נאור סבג, שון גולדברג, חוסה אנחל קאריו, ג'ימי מרין, עדן שמיר, ארנסטס שטקוס ודוד קלטינס.

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. ברני ארדוב
עובר לבירת הנגב. דוד קלטינס/ברני ארדוב

קלטינס שהחליט לעזוב את בית"ר ירושלים אחרי סאגה סוערת, ירוויח כ-230 אלף דולר בעונה הראשונה בבאר שבע, כאשר שכרו ישודרג ב-10 אחוזים בכל עונה. יש לציין שעסקת קלטינס תהיה חלק מעסקת מיכאל אוחנה, שעשה את הדרך ההפוכה כאשר באר שבע תקזז לבית"ר כשישה מיליון שקלים מהעסקה. קלטינס צפוי לטוס כבר מחר לפולין ושם הוא יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה.

כזכור, דוד קלטינס הגיב אמש לידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט וכתב: "אני מקבל אינספור הודעות ואני לא עונה להן אז אשתדל להעביר את המסר שלי פה. אל תאמינו לסכומים שכתוב שמציעים לי, הם רחוקים מהמציאות. אל תאמינו לסכומים שכתוב שאני דורש, הם עוד יותר רחוקים מהמציאות. בתור שחקן בית שמקבל את כל האהבה שאני מקבל ברור שהמטרה הראשונה היא לחתום על חוזה חדש, עם זאת - צריך לזכור שבחוזה הקודם אני כבר עשיתי את ההקרבה למען בית"ר - אני כבר בן 24 ומדובר בחוזה יותר משמעותי לקריירה".

לאחר מכן גם משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים הגיב למו"מ בפייסבוק וכתב ש"לא ייתכן שקלטינס יהפוך להיות שחקן חופשי, אם יחליט לעזוב נבין אותו". בית"ר איבדה אומנם את קלטינס, אך תקבל עליו סכום יפה במקום לאבד אותו בחינם בינואר.

קלטינס גדל בבית"ר ירושלים ורשם בשורותיה 113 הופעות בסך הכול. הוא רשם גם שבע הופעות בינלאומיות, כאשר בנובמבר 2016 הוא קיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל וערך את הבכורה שלו מול ספרד בהפסד 4:1 במוקדמות המונדיאל.

הגביע שוב שלנו!

משטרת ישראל, מחזירה את גביע המדינה להפועל באר שבע. משטרת ישראל, אתר רשמי
משטרת ישראל, מחזירה את גביע המדינה להפועל באר שבע/אתר רשמי, משטרת ישראל

עוד בבאר שבע: המשטרה החזירה את גביע המדינה! אתמול ב-22:00 התקבל במשטרת ישראל דיווח שגביע המדינה שבו זכתה הפועל באר שבע ב-1997 נגנב במהלך פירוק אצטדיון וסרמיל בבאר שבע. מתחקור של שוטרים נודעה זהותו של החשוד, תושב העיר. השוטרים הגיעו לביתו של החשוד, שם נמסר להם הגביע והוא הוחזר למועדון קבוצת הכדורגל. החשוד עוכב לתחנת המשטרה ובסיום חקירתו שוחרר בתנאי ערובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully