וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו זכה בתואר ה-MVP והצהיר בדמעות: "זאת רק ההתחלה"

הגריק פריק התקשה להסתיר את הרגשות: "עוד אזכה באליפות". דונצ'יץ' רוקי העונה, סיאקם השחקן המשתפר, וויליאמס שוב השחקן השישי

צילום ועריכת וידאו: צילום גולשים

בווידאו: אוהדי טורונטו חוגגים זכייה היסטורית באליפות

עונת ה-NBA הגיעה הלילה (בין שני לשלישי) לסיומה באופן רשמי עם טקס מצטייני העונה המסורתי. בתואר ה-MVP זכה יאניס אנטטוקומפו ממילווקי, שבגיל 24 הפך לשלישי בצעירותו בעונה הסדירה שזוכה בתואר. לוקה דונצ'יץ' מדאלאס נבחר לרוקי העונה, פסקל סיאקם מטורונטו נבחר כצפוי לשחקן המשתפר של העונה, לו וויליאמס זכה בתואר השחקן השישי בפעם השלישית והשנייה ברציפות, ומייק בודנהולצר השלים למילווקי ערב מוצלח עם זכייה במאמן העונה אחרי שהוביל את הבאקס לעונה נהדרת שהסתיימה במאזן של 22:60. רודי גובר מיוטה זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה.

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מקבל את תואר ה-MVP. GettyImages
התקשה להסתיר את הרגשות. יאניס בנאומו/GettyImages

אנטטוקומפו הנרגש התקשה להסתיר את הרגשות כשעלה לקבל את התואר, ואמר בדמעות: "זאת רק ההתחלה. אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה, לצוות, ולארגון. למשפחתי ולסוכנים שלי. המטרה היא לזכות באליפות, ואני עוד אעשה את זה". יאניס גם פירגן לג'יימס הארדן ופול ג'ורג', שהתחרו איתו על התואר, ואמר: "שניהם עשו דברים מדהימים".

לוקה דונצ'יץ', רוקי העונה, שקיבל 98 מתוך 100 הקולות, אמר: "אין מילים לתאר את הרגע הזה". פסקל סיאקם, האלוף הטרי מטורונטו, ניסה לתת השראה בנאומו: "הרבה ילדים מאפריקה יכולים לראות מאיפה הגעתי ואיפה אני נמצא היום, ולהבין שהכל אפשרי. מקווה שזה נתן להם תקווה". לו וויליאמס הנרגש הוסיף: "לפני ארבע שנים חשבתי שגמרתי את הקריירה, ותראו איפה אנחנו היום. זה מדהים".

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' עם תואר רוקי העונה. AP
לא היו לו מילים. לוקה דונצ'יץ' עם פרס רוקי העונה/AP
שחקן טורונטו ראפטורס פסקל סיאקם מקבל את תואר השחקן המשתפר. AP
השראה לילדי אפריקה. פסקל סיאקם/AP
שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו עם תואר ה-MVP. GettyImages
המנצח הגדול. יאניס אנטטוקומפו עם תואר ה-MVP/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully