וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי סופג אש ותירץ: "החולצה כבר לא מנצחת, יהיה טירוף אם לא נעלה"

למרות ששמרה על סיכוי להעפיל לרבע גמר קופה אמריקה, ארגנטינה נראתה רע ב-1:1 נגד פרגוואי. ביקורת על הפנדל שנשרק לזכות האלביסלסטה, הפרשנים: "זו ארגנטינה הכי גרועה בעשורים האחרונים"

עריכת וידיאו: מתן חדד

בווידאו: מישל פלאטיני לאחר מעצרו

נבחרת ארגנטינה המשיכה לאכזב הלילה (בין רביעי לחמישי) כשניצלה מהפסד וסיימה ב-1:1 חלש מבחינתה נגד פרגוואי במחזור השני של בית ב' בקופה אמריקה. הנקודה אמנם השאירה לאלביסלסטה תקווה להעפלה לרבע הגמר, אבל היכולת גרמה לאוהדים ולפרשנים הארגנטינאים לצאת מדעתם.

למרות שכבש את השער היחיד של נבחרתו, מירב החיצים הופנו, איך לא, לקפטן ליאונל מסי. הפרעוש כבש בפנדל (57) שהוענק אחרי בדיקת VAR ועורר סערה ברשתות החבריות, שכן רבים חושבים שלא הייתה נגיעת יד בכלל. מעבר לכך, מסי וארגנטינה הציגו שוב משחק חלש בו השוער פרנקו ארמאני למעשה הציל אותם מהפסד כשעצר פנדל של דרליס גונסאלס בדקה ה-62.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי עם פרנקו ארמאני. AP
הציל את הפרעוש מהפסד. פרנקו ארמאני עם ליאונל מסי בסיום/AP

"זאת ארגנטינה הגרועה ביותר של העשורים האחרונים", אמר הפרשן לאון פימנטו אחרי המשחק. "היו לנו תקופות רעות, אבל אני חושב שצריך ללכת עד לשנת 1970, לנבחרת הרעה ההיא שלא העפילה למונדיאל, כדי למצוא נבחרת שהייתה כל כך גרועה".

ליאונל מסי עצמו ניסה להרגיע בסיום המשחק ואמר: "אנחנו עדיין בתמונת העלייה, צריך להשתפר, אבל אני מאמין שננצח את קטאר במשחק המכריע ונעלה לרבע הגמר". על המשחק עצמו: "הדקות הראשונות היו די טובות, אבל אז ספגנו והכל נהיה קשה. אני מכיר את הנבחרת, אני בטוח שננצח במשחק הבא. חייבים להישאר חיוביים. הנקודה שהשגנו הייתה חשובה, בלעדיה יכול להיות שלא היינו יכולים להעפיל לשלב הבא".

מסי הודה שארגנטינה "במצב מסובך מאוד" כי לדבריו ניצחון על פרגוואי זה משהו "בסיסי" לנבחרת שרוצה לעלות לרבע. "אנחנו במצב קשה", אמר, "יש הרבה שחקנים צעירים שמעולם לא היו במעמד הזה, אבל אנחנו צריכים להרים ראש מהר ולחשוב על עצמנו, ועלינו לנצח את קטאר כדי לעלות. ננסה להמשיך להשתפר, לקוות שהנבחרת תגיע, לקוות שנשתפר, כי אין לנו זמן".

מסי אמר ש"התחלנו טוב, החזקנו בכדור, תקפנו וידענו מה אנחנו עושים, למרות שלא הגענו למצבים, אבל אחרי השער זה השתנה, והפכנו לעצבנים". מסי טעו שארגנטינה הגיעה עם ביטחון, כי "מבחינתנו זה בסיסי לנצח במשחק כמו של היום, אבל עכשיו עלינו לחשוב על המשחק מול קטאר... ידענו שלא יהיה קל בקופה אמריקה, גם ונצואלה הקשתה מאוד על ברזיל, היום החולצה כבר לא מנצחת, אתה חייב לעשות דברים נכון כדי להשיג תוצאות טובות. אבל נהיה חייבים שלוש נקודות, זה יהיה טירוף אם לא נעלה".

מיטב התגובות בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully