וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז: "אני ונטליה תיכננו להשתולל ולהרגיש חופשי"

18.12.2002 / 9:44

אלפי צופים זעמו על הראיון שערך עם נטליה אוריירו, במהלכו נישק, ליטף אותה, ונשך את זרועה; טענו: זו הטרדה מינית; טופז: היא ביקשה שנשתגע; ונטליה מצידה: זה בכלל לא הפריע לי

דודו טופז הגיב אתמול על הטענות לפיהן הטריד מינית את כוכבת הטלנובלות הארגנטינאית, נטליה אוריירו, במהלך ראיון בתוכניתו "ראשון בבידור". לדבריו, הראיון נעשה בהומור והוא בכלל לא מבין על מה כל המהומה. במהלך הראיון המדובר, שעורר תגובות נזעמות בקרב ארגוני נשים, חיבק טופז את אוריירו ללא הפסקה, נישק וליטף אותה, ולבסוף גם נשך את זרועה.

מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית דיווחו כי קווי הטלפון שלהם הוצפו בשיחות של גברים ונשים שזעמו, וטענו שמדובר ב"הטרדה מינית בשידור חי". מנהלת הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה, רונית לב-ארי, סיפרה כי במשרד התקבלו תגובות רבות, בעיקר מגברים, שהביעו זעזוע מהראיון. בין היתר זכתה התנהגותו של טופז לכינויים "בהמית", "מזעזעת" ו"מחליאה".

כאמור, טופז לא מבין על מה כל הרעש. לדבריו, "אני מתבייש – לא על מה שעשיתי, אלא על כך שיש בארץ אנשים חסרי הומור וחסרי פתיחות. אני ונטליה אוריירו מכירים, ויש בינינו יחסי ידידות. לפני הצילומים היא אמרה לי 'נמאס לי מכל השאלות הצפויות, למה באת ואיך בישראל', בוא נשתגע. אני ונטליה תיכננו להשתולל ולהרגיש חופשי, זאת היתה ספונטניות מתוכננת".

לגבי ה"ביס" שהעניק לאוריירו אמר טופז לכתבת "ידיעות אחרונות": "אני מוכן לנשוך גם אותך. אני נושך כשאני אוהב". כשנשאל לגבי הזעזוע שהביעו ארגוני הנשים אמר "אולי גם הן רוצות ביס?".

אוריירו עצמה אמרה: "זה בכלל לא הפריע לי. הרגשתי בסדר גמור. לפני התוכנית, מאחורי הקלעים, הוא היה ג'נטלמן ולכן קיבלתי את התנהגותו בהבנה. מראש אמרו לי שהוא כזה. זה היה כמו משחק. מאוד נהניתי להשתתף בתוכנית והופתעתי שעשו מזה עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully