וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקת דומייה לזכר רייס לפני גמר האלופות, ססק: "לא אשכח איך אירחת אותי בביתך"

אופ"א הודיעה שתכבד את זכרו של הספרדי. ונגר, שאימן אותו בארסנל: "שבור", הנרי: "גמור ומרוסק", ראמוס: "חסר מילים", ראקיטיץ': "תחיה בליבי לנצח", אמרי: "עצוב עד עמקי נשמתי". נדחה המחזור בליגת המשנה בספרד

מתוך יוטיוב

בווידאו: מנוף מרים את הרכב השרוף

חוסה אנטוניו רייס נהרג הלילה (בין שישי לשבת) בתאונת דרכים בסביליה. הקיצוני המהיר, שגדל במחלקת הנוער של סביליה ושיחק שם בין 2004-2000, עבר אחר כך לארסנל, הושאל לריאל מדריד ואחר כך עבר לאתלטיקו מדריד. ב-2012 הוא שב לסביליה ושיחק שם ארבע עונות נוספות ומשם המשיך לאספניול, קורדובה, שינג'יאנג מסין ובחצי העונה האחרונה שיחק באקסטרמדורה מהליגה השנייה בספרד.

בעקבות מותו של רייס כל משחקי המחזור ה-41 בליגה השנייה בספרד, שהיו אמורים להתקיים ביום ראשון ב-21:00 שעון ישראל, נדחו ליום שלישי ב-22:00 שעון ישראל. בנוסף, תהיה הערב דקת דומייה לפני פתיחת גמר ליגת האלופות לזכרו של רייס.

חוסה אנטוניו רייס שחקן ארסנל עם ארסן ונגר. רויטרס
רייס מוצג בארסנל/רויטרס

כמובן שהתגובות לטרגדיה לא איחרו לבוא והרבה קבוצות, שחקנים ושחקני עבר שחלקו עם רייס את חדר ההלבשה מיהרו לצייץ ולהגיב.

ססק פברגאס, שגם שיחק עם רייס בארסנל, כתב: "החבר הראשון הטוב שלי בעולם הכדורגל, השותף שלי לחדר, שתמיד רצה לישון עם מזגן בעשר מעלות מתחת לאפס. בחור צנוע שתמיד היה עם חיוך על הפנים, כדורגלן נהדר ואדם נהדר. לעולם לא אשכח שאתה והמשפחה שלך הבאתם אותי אליכם הביתה בחג המולד הראשון שלי באנגליה כשהייתי לבד ובן 16. לעולם לא אשכח את משחקי הטניס שלנו בחדר הכושר ואחרי האימונים.

"הקשר שלנו במגרש היה מיוחד כי תמיד היה קל למצוא אותך בין הקווים. אני תמיד אומר שאתה היית אחד הכישרונות הכי גדולים בכדורגל ואני יודע שאני לא טועה. לפני יומיים דיברתי עליך בראיון, יכול להיות שזה סימן, מי יודע, כדי לזכור אותך, חברי היקר. לעולם לא אשכח אותך, אנחנו לעולם לא נשכח אותך. תמיד בליבנו. נוח על משכבך בשלום, חוסה אנטוניו רייס. אני אוהב אותך כל כך. ססק".

סרחיו אגוארו, ששיחק עם רייס באתלטיקו מדריד, צייץ: "אני עצוב מאוד ממותו של חוסה אנטוניו רייס, חבר טוב ושותף איתו חלקתי רגעים נהדרים. אני כואב מאוד. תנחומיי לכל אוהביו ולמשפחתו". איבן ראקיטיץ', ששיתף איתו פעולה בסביליה, כתב: "אחי, רק אלוהים יודע למה הוא לקח אותך מהעולם הזה כל כך מוקדם. אתה תחיה בלב שלי לנצח. אני שבור מכאב ומודה לך שהשארתי לי כאלה זיכרונות יפים. אני אוהב אותך אח שלי. נוח על משכבך בשלום".

מונצ'י, המנהל הספורטיבי של סביליה, הזכיר את מותו של שחקן המועדון אנטוניו פוארטה לפני 12 שנים וכתב: "איזה אגף שמאל יהיה שם למעלה איתך ועם אנטוניו. האובדן גדול. נוח על משכבך בשלום, חוסה אנטוניו רייס".

חוסה אנטוניו רייס שחקן סביליה עם חברו לקבוצה ויטולו. רויטרס
רייס עם ויטולו/רויטרס

אלברטו מורנו, שגם שיחק עם רייס בסביליה, כתב: "זה בלתי ייאמן, אני לא יכול להאמין לזה. אח שלי אני אזכור אותך כל חיי, חלקנו ביחד כל כך הרבה רגעים של צחוק ושמחה. נוח במשכבך על שלום, אח שלי. אני אוהב אותך. תמיד תהיה בליבי". דני סבאיוס מריאל מדריד, שגדל באותה עיר בה גדל רייס, אוטררה, כתב: "אני לא מאמין לזה. חבר, יריב, אגדת אוטררה וכדורגלן נהדר, אדם צנוע ואהוב עזב אותנו. תישאר איתנו תמיד, הזיכרון שלך יהיה נצחי. כל הכוח והתמיכה שלי למשפחה ולחברים שלך. נוח בשלום על משכבך".

פרדי קאנוטה, ששיחק איתו בהתקפה של סביליה: "איזה חדשות עצובות. חבר עם כל כך הרבה כישרון ושמחה. זה אלוהים שבוחר מתי הוא אוסף אליו נשמה. נוח על משכבך בשלום, תנחומיי למשפחה". אנדרס פאלופ, שהיה השוער באותה סביליה, אמר: "יש הרבה כאב, אני עצוב ולא מצליח להאמין. כשהגעת לסביליה זה היה תענוג עבור כולנו לשחק איתך. עכשיו עזבת אותנו בגיל כל כך צעיר וכשלפניך כל החיים. נוח על משכבך בשלום, חוסה אנטוניו רייס".

חסוס נבאס, שהיה הקשר באותה קבוצה, אמר: "אני לא יכול לבטא במילים את הכאב והעצבות שיש בי, אני מרגיש ריקנות אדירה. איבדתי חבר בחיים, חבר לקבוצה, מישהו שגדלתי איתו. אני כל כך עצוב שאיבדתי אותך, חוסה. יש לך את התמיכה והאהבה הנצחית שלי". מאמן ארסנל אונאי אמרי, שאימן את רייס בסביליה, אמר: "אני עצוב עד עמקי נשמתי וחסר מילים בשל החדשות הטראגיות האלה. לעולם לא אשכח את הקסם שלך ואת החיוך שלך חוסה, לעולם. היה עונג גדול להיות בצד שלך. חיבוק גדול וכל התמיכה שבעולם למשפחה, לחברים ולכל המועדונים שהוא ייצג".

בלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס, ששיתף איתו פעולה גם בסביליה, כתב: "אני שבור, מרוסק וגמור. אין לי מילים ואני רק רוצה לשלוח את כל האהבה למשפחה. תמיד נזכור אותך, חבר. נוח על משכבך בשלום, אחי". חלוץ העבר הצרפתי תיירי הנרי, ששיחק עם רייס בארסנל, כתב בטוויטר: "אני גמור ומרוסק לשמוע את החדשות לגבי חוסה אנטוניו רייס. שחקן יוצא מן הכלל, חבר נהדר לקבוצה ובנאדם יוצא מן הכלל. אני מאחל למשפחה ולחברים שלו את כל הכוח והתעוזה כדי להתמודד עם התקופה הקשה הזאת".

פלייר: חוסה אנטוניו רייס שחקן ארסנל עם פרדי ליונברג, תיירי הנרי. רויטרס
רייס עם ליונברג והנרי/רויטרס

מאמן ארסנל באותם ימים ארסן ונגר אמר: "אני שבור לשמוע את החדשות האיומות לגבי חוסה. אני רוצה למסור את התמיכה למשפחתו וחבריו מכולם במשפחת ארסנל. הוא תמיד יישאר בלב של כולנו".

רובר פירס, שגם היה חלק מאותה ארסנל, כתב: "אני שבור לשמע החדשות העצובות מאוד לגבי חברי היקר חוסה אנטוניו רייס, נוח על משכבך בשלום". אבו דיאבי: "עצוב מאוד לשמוע את החדשות על חוסה אנטוניו רייס. שחקן מדהים וחבר נהדר לקבוצה. המחשבות שלי עם משפחתו וחבריו". חלוץ ארסנל לשעבר נוונקוו קאנו כתב: "אני שבור מהחדשות העצובות האלה. רייס היה ג'נטלמן. מקווה שנשמתו תנוח בשלום".

הטניסאי הפורש דויד פרר צייץ: "נוח על משכבך בשלום חוסה אנטוניו רייס. הרבה תמיכה למשפחה שלך". פירס מורגן, בעל תכנית האירוח בארצות הברית ומי שידוע כאוהד ארסנל שרוף, צייץ: "הבלתי מנוצחים, אחת מקבוצות הכדורגל הגדולות בהיסטוריה עם חוסה אנטוניו רייס כאחד מהם. זה יום כל כך עצוב למשפחה של חוסה, חבריו לקבוצה לשעבר ולכל אוהדי ארסנל".

פרדי ליונברג, שגם היה חלק מאותו קבוצה גדולה בארסנל, צייץ: "איבדתי את התחושה אחרי ששמעתי את החדשות לגבי חברי לקבוצה לשעבר, חוסה אנטוניו רייס. הוא הלך יותר מדי מוקדם, המחשבות שלי עם משפחתו וחבריו".

רובין ואן פרסי כתב: "אני כל כך עצוב לשמוע את החדשות הטראגיות לגבי חברי לקבוצה לשעבר, חוסה אנטוניו רייס. כדורגלן נהדר ואפילו בנאדם טוב יותר. תנחומיי הכנים למשפחה. נוח על משכבך בשלום, חבר".

ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, צייץ: "פשוט לא יכול להאמין לחדשות הנוראיות הללו. נוח על משכבך בשלום, חוסה אנטוניו רייס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully