וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את הפועל חולון? דיווח: דן שמיר סיכם בניו זילנד ברייקרס

מאמן חולון בארבע השנים האחרונות בדרך ליעד אקזוטי: על פי דיווח ברשת "פוקס" המקומית, יאמן בעונה הבאה את הקבוצה הניו זילנדית שזכתה באליפות ארבע פעמים

ONE

דן שמיר בדרך החוצה מהפועל חולון. על פי דיווח שפורסם הבוקר (שישי) ברשת "פוקס" ניו זילנד, המאמן בן ה-44 סיכם בניו זילנד ברייקרס המקומית, ויחתום בשורותיה מיד עם סיום העונה של חולוניה, שנמצאת בעיצומה של סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי ראשון לציון (חולון בפיגור 2:1 בסדרה).

שמיר ישלים בסיום העונה ארבע שנים בהפועל חולון, ולמרות שהביע לא אחת נכונות להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, נראה שפניו מועדות לקבוצה אחרת. הברייקרס זכו באליפות ניו זילנד ארבע פעמים - האחרונה שבהן ב-2015 - והיא סיימה את העונה החולפת במאזן שלילי (16:12) מבלי להעפיל לפלייאוף. על כן, הוחלט להיפרד מהמאמן קווין בראסוול.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
בדרך לניו זילנד. דן שמיר/יוסי ציפקיס

סגל הקבוצה כולל כמה שחקנים מוכרים יחסית. הקפטן הוא תומאס אברקרומבי, שחקן נבחרת ניו זילנד ומי שרשם קריירה לא רעה באירופה, כולל עצירות בוילרבאון, בילבאו וקרשיאקה. אחד הכוכבים של הקבוצה הוא קורי וובסטר, ששיחק אשתקד בעירוני נהריה.

האטרקציה הגדולה בסגל יהיה אר ג'יי המפטון, גארד אמריקאי בן 18 שמיועד להיבחר בטופ חמש בדראפט 2020 לצד דני אבדיה. המפטון בחר לוותר על קריירת המכללות ולדלג במפתיע ישירות למקצוענים, אולם סקאוטים רבים מה-NBA יגיעו לעקוב אחריו בניו זילנד.

שמיר בן ה-44 החל את קריירת האימון כעוזר מאמן בהפועל ירושלים בשנת 2002, בעודו בן 20 בלבד. הוא שימש בין היתר כעוזר מאמן מכבי תל אביב, חזר להפועל ירושלים כמאמן ראשי, אימן את בני הרצליה, הפועל אילת וכן שימש במשך עונה אחת כעוזרו של אטורה מסינה האגדי בצסק"א מוסקבה. בהפועל חולון רשם שתי קדנציות, הארוכה שבהן מ-2015 ועד היום. אשתקד נבחר למאמן העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully