וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים רכשה מחצית מכרטיסו של לוי גרסיה ב-600 אלף יורו

30.5.2019 / 9:04

חלוצה בן ה-21 של קרית שמונה חתם במפתיע לשלוש שנים, שכרו לא ישודרג ויעמוד על 270 אלף יורו. יוסי בניון הסביר: "הוא פוטנציאל גדול שמתאים למטרות שלנו לשנים הבאות". האם יגיע בזמן לפתיחת האימונים?

צילום ועריכה: קובי אליהו

רכש מפתיע לבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הודיעה היום (חמישי) על צירופו של לוי גרסיה בחוזה לשלוש שנים. גרסיה בן ה-21, שחקן נבחרת טרינידד וטובגו, כיכב בעונה שעברה במדי עירוני קרית שמונה. בית"ר רכשה מקרית שמונה 50% מכרטיסו תמורת 600 אלף יורו, והוא ימשיך להשתכר 270 אלף יורו לעונה. חציו השני של כרטיס השחקן שייך לגרסיה עצמו ולסוכניו, כשלבית"ר תהיה את האופציה לרכוש את מלוא כרטיסו בתקופת החוזה.

"לוי גרסיה שחקן צעיר ומוכשר באופן מיוחד ואנו רואים בו וביכולות שלו פוטנציאל גדול אשר מתאים למטרות ולבניית הסגל החזק שלנו לשנים הבאות", אמר המנהל המקצועי יוסי בניון.

"מאושר ומתרגש להצטרף למועדון גדול ועוצמתי כמו בית"ר ירושלים, מחכה כבר להגיע לאימון הראשון", אמר גרסיה. "רוצה להודות לעירוני קרית שמונה על הבית שהיו עבורי ולאנשי בית"ר ירושלים, משה חוגג ויוסי בניון על האמון".

לוי גרסיה מוצג כשחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עובר לבירה. לוי גרסיה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

גרסיה בן ה-21, שחקן נבחרת טרינידד וטובגו, הגיע לקרית שמונה אחרי ששיחק בעונה שלפני כן באקסלסיור ההולנדית. את העונה שעברה במדי קרית שמונה הוא סיים עם שלושה שערים וללא בישולים.

לפני שהגיע לקרית שמונה, גרסיה הושאל לאקסלסיור מאלקמאר ההולנדית, אליה עבר ב-2015 מקבוצה בארץ מולדתו בשם סנטרל. במדי אלקמאר כבש ארבעה שערים ובישל שישה נוספים ב-43 הופעות. באקסלסיור הוא כבש שער אחד ובישל פעמיים ב-15 הופעות. את הופעת הבכורה שלו בנבחרת טרינידד וטובגו הוא ערך במרץ 2016. כשהיה בן 18 הוא נחשב לכישרון גדול באלקמאר, ואף דורג במקום ה-37 ברשימת מאה הכישרונות הגדולים בעלם של מגזין "442", אך מאז חלה נסיגה ביכולתו. את העונה שעברה פתח בצורה מבטיחה בקרית שמונה, אבל סבל במהלך העונה מפציעה ארוכה.

גרסיה עשוי להחמיץ את פתיחת האימונים של בית"ר היות ומה-15 ביוני הוא נמצא עם נבחרת טרנידד וטובגו בגביע הזהב, והוא עלול לחזור מאוחר לישראל אם הנבחרת שלו תגיע לשלבים הגבוהים בטורניר, שמסתיים ב-7 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully