וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פולקמן נעדר מההצבעה בכנסת: "לא פורש, ולא יוצא בהכרזות"

פולקמן היה הח"כ היחידי מהסיעות הממליצות שנעדר מההצבעה לפיזורה של הכנסת ה-21. הוא הבהיר כי "אני לא פורש ולא יוצא בהכרזות, צריך זמן להתמודד עם העובדה שבמפלגת כולנו - זה נגמר". זאת לאחר שגורמים במערכת הפוליטית העריכו כי הוא צפוי לפרוש בקרוב מהחיים הפוליטיים

ערוץ הכנסת

חבר הכנסת רועי פולקמן ממפלגת כולנו היה היחידי מבין המפלגות הממליצות שנעדר הלילה (חמישי) מההצבעה על פיזור הכנסת. לאחר ההצבעה, צייץ פולקמן, "לא הכל פוליטי. לכולם ברור שבחירות כעת לא משרתות את טובת הציבור והמדינה, ולא מוצו כל האפשרויות כדי למנוע אותן".

גורמים במערכת הפוליטית העריכו כי פולקמן צפוי לפרוש בימים הקרובים מהחיים הפוליטיים, זאת לאחר שיו"ר המפלגה משה כחלון החליט להתמזג לתוך הליכוד ולרוץ עמם בבחירות הקרובות. אולם הבוקר צייץ הח"כ מכולנו בחשבון הטוויטר שלו כי "‏לכל הממהרים לצייץ, אני לא פורש ולא יוצא בהכרזות. עבדתי קשה מאוד בשנים האחרונות עבור תנועה לאומית חברתית וממלכתית וצריך זמן להתמודד עם העובדה שבמפלגת כולנו זה נגמר. מה יהיה בהמשך ימים יגידו.

פולקמן היה מחברי הכנסת הפעילים והבולטים ביותר של כולו בקדנציה הקודמת. הוא שימש כיו"ר הסיעה וניהל חלק ניכר מהמאבקים של כחלון בכנסת. עם זאת, לאחר הבחירות האחרונות, והנפילה של כולנו מעשרה לארבעה מנדטים, כחלון החליט להתמזג אל תוך הליכוד. במידה שיחליט על פרישה - חברת הכנסת לשעבר טלי פלוסקוב, מספר חמש ברשימת כולנו, צפויה להחליף את פולקמן במקומו בליכוד.

לקריאה נוספת בנושא:
נתניהו תקף: "ליברמן חלק מגוש השמאל, הוליך שולל את הבוחרים"
מתי יתקיימו הבחירות ואיך הן ישפיעו על השימוע של נתניהו? מדריך
מאות מיליוני שקלים בחודש: המדינה נערכת לבחירות ב-17 בספטמבר

ח"כ רועי פולקמן מחוץ לביתו. טוויטר, אתר רשמי
נעדר מההצבעה לפיזור הכנסת אך הודיע כי לא מתכנן לפרוש. פולקמן מחוץ לביתו עם מפגיני כחול לבן, שבוע שעבר/אתר רשמי, טוויטר

אתמול אישרה מזכירות הליכוד את הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו להקפיא את הפריימריז לרשימה ותפקיד היו"ר בבחירות לכנסת ה-22, ובמקביל לשלב את כחלון ושלושת חברי סיעתו ברשימה. ההצעה עדיין טעונה אישור של מרכז המפלגה שצפוי להתכנס בשבועות הקרובים לקראת הבחירות.

לפני כשבוע, ברקע המגעים הקואליציוניים ונושא חסינותו של נתניהו, הפגינו פעילי כחול לבן מול ביתו של פולקמן. הפעילים עימתו את חבר הכנסת עם אמירתו לפיה לא יישב עם ראש ממשלה תחת כתב אישום, ובתגובה ענה: "שיניתי את דעתי". בחשבון הטוויטר שלו כתב פולקמן כי "קיימתי הבוקר שיחה מכובדת עם פעילי כחול לבן שבאו להפגין מול ביתי. הסברתי להם שנוכח תוצאות הבחירות יש לבחון מחדש את התנהלותנו. לא אמרתי שהחלטתי לשבת ולתמוך בקואליציה בכל מצב. עם כל הכבוד לכחול לבן שלא הציגה בדל קבלה עד כה, אנחנו אלה שעמדנו כחומה נגד חקיקה פרסונלית במשך ארבע שנים".

(עדכון ראשון: 2:02)

עוד באותו נושא

אין ממשלה - ישראל הולכת לבחירות: הכנסת ה-21 אישרה את פיזורה

לכתבה המלאה
מליאת הכנסת ב-29 במאי 2019. ראובן קסטרו
ההצבעות על פיזור הכנסת, הלילה/ראובן קסטרו
אינפו לו"ז בחירות. עיבוד תמונה
אינפו לו"ז בחירות/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully