וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'נארו גאטוזו ולאונרדו סיימו את תפקידם במילאן

זעזוע בשורות הרוסונרי: המאמן והמנהל המקצועי שילמו את מחיר העונה המאכזבת. פאולו מאלדיני צפוי לקבל סמכויות נרחבות יותר

יוטיוב

בווידאו: אטאלנטה חוגגת העפלה לליגת האלופות

שידוד המערכות במילאן נמשך, כשהרוסונרי הודיעו הערב (שלישי) על סיום דרכם של המאמן ג'נארו גאטוזו והמנהל המקצועי לאונרדו. "אנחנו מודים לו על המנהיגות שגילה בשנה וחצי שלו בתפקיד", אמרו במועדון, "הוא אגדה אמיתית, וכעת נסתכל אל עבר העתיד". לשחקן העבר האגדי היה חוזה עד 2021, אולם דמי הפיצויים שיקבל עדיין לא פורסמו.

גאטוזו לא הצליח להצעיד את הקבוצה לליגת האלופות וסיים איתה במקום החמישי בלבד. הוא עוזב אחרי כשנה וחצי בה לא הצליח להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה. בראיון ל"לה רפובליקה", אמר המאמן בן ה-41: "ההחלטה שלי לעזוב את הספסל של מילאן לא הייתה פשוטה, אבל הייתי חייב לקבל אותה. זו החלטה קשה שהשקעתי בה הרבה מחשבה. ויתרתי על שנתיים שנותרו בחוזה שלי בגלל שהעבר שלי במועדון מעולם לא היה קשור לכסף".באיטליה מדווחים שהמועמדים המובילים לעמוד על הקווים בעונה הבאה הם סימונה אינזאגי שסיים את חוזהו בלאציו, ומאמן סמפדוריה, מרקו ג'אמפאולו.

גאטוזו שיחק במילאן 13 שנה והיה אחד מהסמלים הבולטים שלה בעשור הראשון של המילניום. שלשום הוא אמר: "אני מחובר למועדון הזה והרגשתי הרבה יותר לחץ ממה שהייתי צריך להרגיש. בקושי ישנתי ב-18 החודשים האחרונים. אני מפורק מבחינה מנטלית וזה דבר שאני חייב להתייחס אליו".

"תחת סיטואציה לא פשוטה הוא השקיע את כל כולו, אנחנו אסירי תודה על כל מה שעשה עבור המועדון", אמרו במילאן בנוגע ללאונרדו. הרוסונרי סימנו את המנהל הספורטיבי של ליל לואיס קמפוס כמחליפו האפשרי, אולם זה לא יגיע. פאולו מאלדיני עשוי לקבל סמכויות נרחבות יותר, לאחר ששב למועדון בקיץ שעבר.

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. רויטרס
סוף הדרך. גאטוזו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully