וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ביקשה לשאול את זנטי לעונה נוספת, קוויאר נפרד

יוסי אבוקסיס רוצה שקשר מכבי חיפה ימשיך. הבלם הספרדי פרסם מכתב: "לא יכולתי לדמיין שכך תראה השנה הזו. אני אסיר תודה"

צילום: מגד גוזני

בני יהודה פנתה רשמית למכבי חיפה וביקשה לשאול לעונה נוספת את עמית זנטי. יוסי אבוקסיס מאוד רוצה שהקשר-חלוץ הצעיר ימשיך בקבוצה ובין המועדונים מתקיימים מגעים. הירוקים עדיין לא הזמינו את זנטי לפתיחת האימונים, אך אם המגעים עם בני יהודה לא יבשילו להשאלה נוספת, הוא יוזמן.

מלבד זנטי ,אבוקסיס מקווה להחתים שחקן קישור ובלם נוספים בשל ההכנות לקמפיין האירופי. הזהובים גם ממשיכים בשיחות לרכישת מתן בלטקסה ממכבי תל אביב. בנוגע לדולב חזיזה, בני יהודה לא תסכים למכור את הקשר בסכום של פחות מ-700 אלף יורו.

עמית זנטי שחקן בני יהודה לפני נטע לביא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בשכונה? זנטי/אדריאן הרבשטיין

קרלוס קוויאר פרסם היום (שני) מכתב בו הוא נפרד מבני יהודה אחרי עונה מאוד מוצלחת. הבלם בן ה-37 הגיע לזהובים בתחילת העונה אחרי תקופה קצרה בבית"ר ירושלים וסייע להם לזכות בגביע המדינה.

קוויאר כתב: "ביום שבת האחרון שיחקתי בפעם האחרונה במדי בני יהודה. זו הייתה עונה בלתי נשכחת והשלב הזה בקריירה שלי הסתיים עם טעם טוב. לפני שמונה חודשים, כשהגעתי למועדון, לא יכולתי לדמיין שנזכה בגביע ונסיים במקום החמישי בליגת העל.

"לאווירה בחדר ההלבשה ולעבודה הקבוצתית, היה משקל מכריע בעונה הנפלאה שלנו. היום אני יכול לומר בגאווה שאני מרגיש חלק ממשפחת בני יהודה.

"אני רוצה להודות למועדון שהאמין בי ברגע קשה, לחבריי לקבוצה על החיבה שהם גילו כלפיי ועל המקצוענות שלהם ולאוהדים שהביעו את האהבה שלהם מהרגע הראשון. אפילו הייתה לי הפריבילגיה לענוד את סרט הקפטן. הייתי מאוד שמח פה.

"הגיע הרגע לעזוב את החולצה הכתומה הנהדרת, ליהנות מחיים ולקבל החלטה בנוגע לעתידי. אני מרגיש בריא, חזק ומלא מוטיבציה להמשיך לשחק עוד עונה. בעיקר לפגוש באתגר חדש, שכרגע הוא מה שמניע את הקריירה שלי.

"אני אסיר תודה, קרלוס".

עוד באותו נושא

אורי גוטמן מונה למאמן הפועל חדרה

לכתבה המלאה
קרלוס קוויאר שחקן בני יהודה. קובי אליהו
נהנה מכל רגע. קוויאר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully