וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוני: הסדרה "דוז פואה" שהרגיזה את הצרפתים נמכרה לצרפת

26.5.2019 / 14:59

הסדרה "דוז פואה" נמכרה להפצה לחברה צרפתית, כך נודע לוואלה! תרבות, לאחר שהרגיזה את הצרפתים ולבקשת איגוד השידור האירופי נדחתה עלייתה בכאן 11 לאחר האירוויזיון. במרכז הסדרה הקומית עומד זמר צרפתי, גיי ומוסלמי, הנסחט בידי דאעש לבצע פיגוע בתחרות האירוויזיון בת"א

הסדרה דוז פואה של כאן 11. עופר הררי,
הרגיזה. הסדרה "דוז פואה"/עופר הררי

הסדרה הקומית "דוז פואה" שהצליחה להרגיז את הצרפתים וכמעט גרמה למיני-משבר באירוויזיון, נקנתה להפצה על ידי... הצרפתים עצמם, כך נודע לוואלה! תרבות. זכות ההפצה נרכשה על ידי המפיקה הצרפתיה נורה מלהלי (Nora Melhli) מבית ההפצה ALEF ONE בפריז, שעמדה בראש מחלקת הדרמה של אנדמול שיין צרפת והפיקה בין היתר את הסדרה האנגלית-צרפתית "המנהרה", עיבוד לסדרה הדנית-שבדית "הגשר".

הסדרה, שעל יצירתה פורסם לראשונה בוואלה! תרבות, נוצרה עבור כאן 11 על ידי יואב הבל, אסף זליקוביץ ואדר שפרן ובוימה על ידי דני סירקין. שלושת פרקיה צולמו בצרפת ובישראל והיא מספרת על טי ג'יי (אדל ג'מאי), זמר צרפתי, גיי ומוסלמי, הנקלע בעל כורחו לקנוניה בין-לאומית. הוא נסחט בידי ארגון דאעש, המאלץ אותו לסייע להכניס מחבל לתחרות זמר בין-לאומית המזכירה את האירוויזיון ומתקיימת בישראל, כדי לבצע פיגוע ראווה בערב האירוע. רצה הגורל והחלטת היוצרים הישראלים ליצור דמות של גיי מוסלמי צרפתי שנשלח לתחרות דמויית אירוויזיון בישראל התקבלה עוד לפני שנבחר בילאל חסאני, העונה להגדרה זאת, כנציג צרפת לאירוויזיון בתל אביב.

הסדרה עוררה רעש תקשורתי, לאחר שתאגיד השידור כאן קיבל פניה מאיגוד השידור האירופי לא לשדר את הסדרה לפני האירווויזיון בתל אביב, בטענה שהיא פוגעת בצרפתים. על רקע זה עלייתה נדחתה לאחר שידור האירוויזיון בתל אביב. הפרק הראשון שודר מיד לאחר סיום התחרות, ושלושת פרקיה שודרו ב-22 במאי בכאן 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully