וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חבל לבזבז אותם על 28 דקות? "גאולה ולונדון" קטנה על המנחים שלה

20.5.2019 / 7:35

ירון לונדון הוא נפיל וגאולה אבן-סער חריפה, הכימיה ביניהם מפתיעה לחיוב וגם האווירה טובה, ובכל זאת: התוצאה בקושי מספקת. שני המגישים ראויים למסגרת זמן נרחבת יותר כדי לנהל שיחות מרתקות ונינוחות - אבל בסד זמנים כל כך צפוף, קשה להשאיר חותם אפילו על ערב חמים אחד

גאולה ולונדון, כאן 11. צילום מסך
מגיע להם - ולנו - יותר מזה. "גאולה ולונדון"/צילום מסך

גם אחרי שכבו האורות במתחם האקספו, יש סימני חיים בתאגיד השידור. בצילו של האירוויזיון וברקע האיומים בקיצוץ בתקציבו - וחשוב יותר, ברקע ההכרזה על הקפאת הפקות רבות - משיק השבוע התאגיד לוח שידורים חדש, אשר חלקו לפחות מבטיח מאוד (ולרובו, בתקווה, נתייחס כאן בהמשך השבוע).

רוב ההפקות החדשות נוגעות לשעות הפריים טיים, ביניהן סדרות תיעודיות ודרמות חדשות, אבל נדמה שהתוכנית המדוברת ביותר היא דווקא זו ששובצה מוקדם מן האחרות: "גאולה ולונדון", שמפגישה בין ירון לונדון, הנפיל שמחפש מסגרת חדשה אחרי ירידת "לונדון וקירשנבאום", ובין גאולה אבן-סער, המגישה הבכירה שבחרה לעזוב את מהדורת החדשות של כאן 11 בשל חזרתו של בעלה לחיים הפוליטיים.

הקונספט די דומה ל"לונדון וקירשנבאום": הגשה זוגית, שיחה על ענייני היום עם ניחוח מעט יותר אינטלקטואלי מהרגיל. הכימיה בין שני אנשי התקשורת הממולחים אפילו מפתיעה לטובה: לונדון שמח להגיש שוב לצד אדם נוסף, ואבן-סער מתבלטת כידענית וחריפה. האווירה טובה, והשיחות נחמדות. ובכל זאת, זה די ברור כבר עכשיו: "גאולה ולונדון" קטנה על שני המנחים שלה - בתכנים ובפורמט - והתוצאה בקושי מספקת.

גאולה ולונדון, כאן 11. צילום מסך
שיחות שלא חידשו הרבה על אירועים שכבר סוקרו בהרחבה/צילום מסך

מה אפשר להספיק ב-28 דקות של תוכנית דיבורים? מעט מאוד ללא פורמט הדוק. ב"גאולה ולונדון" הספיקו שלושה אייטמים: סיכום האירוויזיון, המופע של גידי גוב משירי "לילה גוב", ומשבר החילוניות בישראל.

האייטם הראשון - עוד מס עצמי של התאגיד, בשיחה שלא הוסיפה הרבה למיליוני המילים שנשפכו על האירוע בחודשים האחרונים, וספק אם ללונדון או אבן-סער יש עניין של ממש בו (אבן-סער: "אני יכולה להגיד שהשירים היו פח אשפה?"; לונדון: "העולם המוסיקלי שטוח, מדונה עוררה בי תוגה") - אז בשביל מה? האייטם השני עסק בהופעה שאמנם חוזרת בקרוב לסיבוב נוסף - אך דוברה בהרחבה כבר לפני מספר חודשים, וגם כאן - מבלי לחדש הרבה, כך שלונדון צריך לבקש מגוב בצחוק כותרת; ואילו האייטם השלישי דווקא היה מעניין, אולי כי היה בו ויכוח ראשון בתוכנית, אבל גם הוא הרגיש בלתי ממצה במסגרת הזמן הדל. זו אמנם תוכנית ראשונה, אבל הרף של השניים הוא גבוה יותר.

עוד באותו נושא

דוריה למפל נכנסה בכבוד לנעליים הגדולות שהשאירה גאולה אבן

לכתבה המלאה
גאולה ולונדון, כאן 11. צילום מסך
צריכים להיות יותר מאשר עוד מהדורה מוקדמת/צילום מסך

בסיכומו של דבר, בסד הזמנים הזה קשה להשאיר חותם אפילו על ערב חמים אחד. גאולה אבן-סער וירון לונדון - וגם אנחנו - ראויים למסגרת זמן נרחבת יותר, לשיחה מרתקת ונינוחה. לא חבל לבזבז אותם על 28 דקות, שלושה אייטמים וסרטון וחצי שרץ ברשת? בשביל זה יש מספיק מהדורות מוקדמות קלילות. זה בקושי רגע של נחת.

ואם כבר רגע אחד של נחת: אחרי "גאולה ולונדון" עבר השידור אל "מהצד השני" של גיא זהר, שפתח מיד בתהייה ביקורתית על האמירות של ח"כ גדעון סער ביחס לחוק החסינות. המעבר המיידי הזה, מתוכנית של גאולה אבן-סער לביקורת על בעלה גדעון סער, יכול להתרחש רק בתאגיד השידור, וזה רק לזכותו.

seperator

התוכנית מצולמת באולפני וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully