וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים יבחרו את השיר שיבצע ליאור נרקיס באירוויזיון

17.12.2002 / 11:12

ערוץ 1 יערוך מיני קדם-אירוויזיון, במהלכו יוצגו ארבעה שירים בביצועו של נרקיס; קולות הקהל ישוקללו עם הצבעת ועדה של רשות השידור; התחרות תיערך ב-24 במאי בלטביה

אחרי שנבחר לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שתיערך ב-24 במאי 2003, הוחלט ברשות השידור לערוך מעין מיני קדם-אירוויזיון, שבו ייבחר השיר שאיתו ייסע ליאור נרקיס ללטביה.

"ידיעות אחרונות" מדווח היום כי צופי הטלוויזיה יוזמנו לצפות בארבעה שירים בביצועו של נרקיס, שיצולמו מראש כווידאו-קליפים, להכריע מי מביניהם ראוי יותר ולהצביע באמצעות טלמסר. הצבעת הקהל תשוקלל עם הצבעת ועדה של 16 חברים, שמונתה על ידי הרשות. גם ירדנה ארזי, שייצגה את ישראל באירוויזיון בשנת 88' עם השיר "בן אדם", זכתה לקדם-אירוויזיון משלה.

נרקיס נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון ברוב קולות בישיבת הוועדה הבוחרת של רשות השידור. למקום השני הגיע הזמר דוד ד'אור.

חברי הוועדה, שמונתה ע"י מנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, העלו שורה ארוכה ומגוונת של אמנים פוטנציאלים לייצוג הלאומי. בין השמות: איל גולן, ליאור נרקיס, עמיר בניון, נועה תשבי, אייל שחר (היי-פייב), פבלו רוזנברג, דורון מזר, שוטי הנבואה, דוד ד'אור, גאיה, זהבה בן, מוקי, טיפקס ואפילו אביב גפן. עוד הוצעו גם שני הצמדים האימתניים - שלומית אהרון וייבגני שפובלוב ומיכל ינאי וסמיר שוקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully