וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: שמעון הדרי מונה למאמן במקומו של גילי לבנדה, שהתפטר

6.5.2019 / 20:15

הבעלים רצה שעוזרו של תומר קשטן יחליפו, אך הוא סירב. מי שיאמן נגד בני סכנין במחזור האחרון הוא מאמן הפועל אום אל פאחם, שאמר: "העיר חשובה לי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי פיטוריו של תומר קשטן, וסירובו של גילי לבנדה, עוזרו, מונה שמעון הדרי למאמן הקבוצה. הדרי, נרתם לסייע במשימה בחפץ לב, ואמר עם מינויו לתפקיד: "אני מגיע למשימה חשובה עבור עיר שלמה ועבור המועדון שכל כך יקר לי ולכל תושבי העיר בפרט והגליל בכלל. כולי אמונה שיחד נצליח להשאיר את קריית שמונה בליגת העל. בהזדמנות זו אני קורא לכל אוהדי המועדון: בואו לתמוך בנו בסכנין". המאמן הוותיק, הדריך העונה את הפועל אום פאחם מליגה א', אליה הוא הגיע באמצע העונה, והעלה אותה לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית.

לפני מינויו של הדרי, הודיע גילי לבנדה לבעלים, איזי שרצקי ומנכ"ל הקבוצה על סירובו להתמנות למאמן במקומו של תומר קשטן. לבנדה אמר לוואלה! ספורט: "המצב לא פשוט אבל הלויאליות לתומר לפני הכל. אני נאלץ ללכת יחד איתו, אני חושש למצבה של הקבוצה אך מתפלל ומאמין שהיא תישאר בליגה".

גיל לבנדה מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נשאר נאמן לקשטן. גילי לבנדה/קובי אליהו

כאמור, תומר קשטן פוטר הבוקר (שני) מתפקידו כמאמנה של עירוני קרית שמונה. זאת עוד לפני מחזור הסיום הגורלי שבו הקבוצה עלולה לרדת ליגה במקרה של הפסד מול בני סכנין וניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל חיפה. במועדון היו המומים הבוקר לנוכח הראיון של המאמן לעיתון "ידיעות אחרונות". קשטן תקף בצורה חריפה את הבעלים איזי שרצקי, שמצידו הכריז שהוא כבר פנה למסאי דגו מאמן הפועל פתח תקוה. שרצקי ביקש מגילי לבנדה העוזר לעמוד על הקווים בדוחא, אך זה כאמור, סירב.

שחקנים בקבוצה תקפו את המאמן בעקבות הראיון ואחד מהם אמר הבוקר: "מה בער לתומר לעשות את זה לפני המשחק האחרון? זה חוסר התחשבות בנו ובמועדון. במקום שיהיה שקט לפני המשחק הכי חשוב בהיסטוריה של המועדון מזה שנים, עכשיו יהיה בלאגן כל השבוע". בקרב השחקנים העריכו שקשטן אמר את הדברים מכעס על כך ששרצקי הודה בסוף השבוע האחרון שסיכם דברים עם מסאי דגו, בזמן שקשטן עצמו עוד מאמן.בראיון שערך קשטן עם שמעון אלבז מידיעות הוא אמר בין היתר: "לפני חודש וחצי הבהרתי לו שההתערבות שלו בנושאים מקצועיים לא לגיטימית. אף בעלים של קבוצה לא נוהג בצורה כזו, הוא מקלקל ופוגע בקבוצה. בעונה הבאה שימנה מאמן בובה שיעביר אימונים ושהוא עצמו יישב על הספסל ויעביר משחקים. גם ככה בעיניו כולם לא מבינים כלום".

קשטן הוסיף: "לא קיבלתי שחקנים בינואר למרות שביקשתי ואם הוא היה נותן את השקט ואת המושכות, לא היינו מגיעים למצב הזה. בכל שבוע יש התעסקות במי יחליף אותי וזה מגיע מתוך המערכת. זה פוגע ומקלקל. אין עירוני קרית שמונה בלי איזי, אבל בסופו של דבר הוא פוגע בקבוצה".

עוד באותו נושא

בשל התנגדות מכבי פתח תקוה וסכנין: לא יהיה שימוש ב-VAR במחזור הסיום

לכתבה המלאה
תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
פוטר עוד לפני סכנין. תומר קשטן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully