וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי דימונה עשתה היסטוריה והעפילה לליגת העל

לעיר הדרומית יש לראשונה בהיסטוריה קבוצה בליגה הבכירה בענף כדור קבוצתי, אחרי 27:42 במחזור הסיום על א.ס. רמת השרון2

שחקני מכבי דימונה כדוריד חוגגים עלייה היסטורית לליגת העל. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
חגיגה בדרום/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי דימונה בכדוריד עשתה הערב (ראשון) היסטוריה והפכה לקבוצה הראשונה מהעיר הדרומית שמעפילה לליגת העל בענף כדור קבוצתי בכיר. דימונה ניצחה 27:42 את הקבוצה השנייה של א.ס. רמת השרון והשלימה עליית ליגה שנייה תוך שלוש שנים, כשסיימה את העונה בליגה הלאומית במקום הראשון עם מאזן 2:16. אגב, גם את העלייה ללאומית חגגה במשחק מול רמת השרון2.

דימונה הקדימה את מכבי תל אביב (ניצחה 24:29 את מכבי פתח תקוה) שתתמודד במשחקי המבחן על העלייה מול הפועל קרית אונו. במשחקי המבחן המקבילים תפגוש מ.כ חולון מליגת העל את הפועל פתח תקוה שגברה הערב על חבל איילות 29:31. אס"א תל אביב סיימה רביעית אחרי ניצחון 35:38 על ארזים רמת גן.

שחקני מכבי דימונה כדוריד חוגגים עלייה היסטורית לליגת העל. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שחקני מכבי דימונה כדוריד חוגגים עלייה היסטורית לליגת העל/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מעבר לכך, היה זה משחק הפרישה של יאיר סגרון, המקשר הוותיק ששיחק בעבר בליגת העל בחולון ובהמשך בהפועל תל אביב. יאיר הוא אחד מטריו האחים לבית סגרון, שכולל את היו"ר המסור אלי, שחקן בעברו במועדון, ואת האח, השוער תומר, מהשחקנים החשובים במסע העלייה ההיסטורי. "זה הישג משמח ומרגש אחרי 35 שנה, שאני חלק מהמועדון היקר שלנו, וכמובן עבור המשפחה והעיר כולה", מדגיש היו"ר אלי. "אנחנו נרצה לבנות קבוצה שתתקע יתד בליגת העל, ולהמשיך לפתח את הכדוריד בדרום".

הקבוצה הציגה העונה לא רק יכולת נהדרת, אלא סיפור משפחתי - שבוודאי תרמו רבות לחיבור. את הפמילייה של סגרון הזכרנו, ולצידם שיחקו התאומים - ריף ורוי כהן, שהצטרפו לקבוצה לאחר סיום פרויקט נבחרת הנוער בגרמניה, ובמסגרת הכרטיס הכפול שבו הושאלו מחולון. לשני הצעירים הייתה תרומה חשובה ביישורת האחרונה.

הכוכב של העלייה הוא ללא ספק צח מלול, המרכז-מקשר, בן ה-20, שגדל בדימונה, הספיק לשחק בקבוצת הנוער והבוגרים של מכבי תל אביב ולהיות שותף להישגיה, והעונה הוא חתום על היסטוריה כפולה: העלייה של דימונה, וההגעה עם באר שבע בעונתה הראשונה אי פעם בליגת העל אל הפליאוף העליון. כל זאת כששיחק במסגרת הכרטיס הכפול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי דימונה כדוריד חוגגים עלייה היסטורית לליגת העל. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
רגע ההנפה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

דימונה מציינת כאמור עלייה היסטורית של קבוצת כדור בענפים הבכירים לליגה הראשונה, וקרדיט על כך מגיע למאמן הסרבי אנדראה ווקוייביץ', שמפתח במקביל את דור העתיד בכדוריד בעיר בשנים האחרונות. "היום זה יום הנישואין שלי, וגם למקום הזה התחברתי ואני מרגיש בו כבית. זה יום שמח עבורי. אנחנו נמשיך את ההתפתחות והצמיחה בליגה הבכירה", אמר ווקוייביץ'.

להישג היו שותפים בכירים גם צמד הזרים בויאן מיטרוביץ' ולוקה דרגוביץ', וחבורה ישראלית שכולל את השוער ויקטור זלנצוב שפתח את העונה בבאר שבע. שחקן הפינה יובל שטיינברג, שהחל את העונה במכבי תל אביב. הפיבוט המקומי נועם זינו, שחולק את העמדה עם לירן יצהר ואלמוג איבגי. לירן אקר משחק גם בקבוצת הנוער. הקפטן הוא מיכה שכמנצב, והרוח החיה שתורמת רבות לפיתוח הכדוריד בעיר הוא שלומי טובול, ששב לעונת פרישה.

צלחת האליפות הוענקה לדימונה על ידי ראש העיר בני ביטון, יו"ר האיגוד טל לביא, יו"ר אגף הספורט במכבי ישראל נאור ברכל, מנהלת אגף הספורט במכבי ישראל מורן מסיקה.

אנדראה ווקוייביץ' מאמן מכבי דימונה כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שמחה כפולה ביום הנישואין/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully