וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א התפרעו והבעירו צמיגים במגרש האימונים

15.12.2002 / 9:50

פוזרו על-ידי כוח משטרה גדול. גם לוני נעזר במשטרה כדי להיחלץ מהמגרש ואמר: "אנחנו פשוט מדינה של מזוכיסטים וטיפשים". מאמן הקבוצה, ניר קלינגר: "הדברים פשוט לא מתחברים"

"הדברים פשוט לא מתחברים. לא יכול להיות שנגיע למשחק כל כך קריטי עבורנו, משחק שיכול להוות עבורנו מקפצה גדולה בליגה, וניראה כמו שנראנו. אני לוקח את כל האחריות במלואה עלי", אמר מאמן מכבי תל אביב ניר קלינגר בסיום משחק הליגה אמש בבלומפילד בו הובסה קבוצתו על ידי הפועל באר שבע 3:0, בתוצאה המשמעותית של המחזור ה-13 בליגת העל.

הבעלים של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ', נעזר במשטרה בסיום המשחק כדי לצאת את בלומפילד משער צדדי ומאובטח. הכל רק כדי לספק מונולוג מפחיד, שאם אחד האוהדים היה מעז להניף על שלט ביציעי בלומפילד, הוא היה מלווה מן הסתם אחר כבוד לשיעור חינוך. וכך אמר: "אנחנו פשוט מדינה של מזוכיסטים וטיפשים, שמתעסקים כל היום בהשפלה והכאה עצמית. גם כשכולם טועים זאת לא סיבה לקלל מהדקה ה-16 את אמא שלי. אני לא מאשים את הילדים שמוסתים על ידי כנופיות שאת האנשים שלהם אני מכיר טוב. האחריות היא שלי ואני לא בורח מזה. כל השוטים האלו צריכים לברך על כך שיש פה קבוצת כדורגל. כמובן שאני לא מאושר מההפסד ואני חושב שהשחקנים היו צריכים להילחם יותר, אבל אני מציע להתעלם מכל הרשע והטמטום אותם מפיצים אנשים מסויימים".

הרציקוביץ' המשיך בדבריו ואף אמר כי הוא חושש לחייו בעקבות האיומים שמפנים כלפיו אוהדי מכבי: "יש פה תהליך חולני שעשוי להסתיים באסון, אני מתריע על כך כל הזמן. ישנם עיתונים מסויימים שמנהלים נגדי קמפיין אישי בעקבות התביעה שעומדת על הפרק. אני מציע לחלק השפוי של האוהדים להסיט הצדה מקרבם את אותם אנשים, שלדעתי הם חסרי איזון נפשי".

לאחר המשחק עשו מאות מאוהדי מכבי ת"א את דרכם למגרש האימונים של הקבוצה בקרית שלום כדי להפגין. גם במהלך המשחק לא היה שקט בבלומפילד, כאשר אוהדים רבים קיללו את הבעלים והמאמן ודרשו משניהם לעזוב. במהלך ההפגנה בקרית שלום הם כבר הבעירו צמיגים, עד שפוזרו על ידי כוח משטרה גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully