וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן הוצג בריאל מדריד: "נהדר לשוב הביתה. דברים הולכים להשתנות"

הצרפתי שב לבלאנקוס אחרי תשעה חודשים והתעקש: "היה נכון לעזוב בקיץ, הקבוצה היתה זקוקה לשינוי". פרס: "המאמן הטוב בעולם"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ההדחה של ריאל מדריד מליגת האלופות

הוא חוזר. זינדין זידאן מונה היום (שני) למאמן ריאל מדריד. הבלאנקוס הודיעו כי הצרפתי, שאימן את הקבוצה עד שעזב בקיץ שעבר והוחלף על ידי ג'ולן לופטגי, חוזר למועדון וחתם עד 30 ביוני 2022. סנטיאגו סולארי, כצפוי, פוטר מתפקידו. כעת מקיימת ריאל מדריד מסיבת עיתונאים בהשתתפות זידאן ונשיא המועדון פלורנטינו פרס.

"המאמן הטוב בעולם חוזר לריאל מדריד", הצהיר פלורנטינו פרס בפתח מסיבת העיתונאים. "זידאן, אתה מייצג את גדולת המועדון הזה. ברוך הבא הביתה. יש לנו סגל מצוין, אבל אחרי כל כך הרבה שנים של הצלחה, לא עמדנו במטרות. נצטרך להתחיל לעבוד לקראת תקופה קסומה נוספת, ובדיוק בשביל זה החזרנו את זינדין. כשהצעת לחזור הביתה לפני חמישה ימים, הראית את האהבה והמחויבות שלך למועדון הזה".

עדכון ראשון :16:17

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
אני חוזר הביתה. זידאן/רויטרס

זידאן עצמו הוסיף: "נהדר לחזור הביתה, למרות שזה לא כאילו הגעתי מאוד רחוק. זו אחריות ענקית. אני פשוט עוד חלק בקבוצה הזאת, אני אוהב כדורגל ולא שוכח את כל התארים שלנו, אבל גם את הדברים שלא עשינו כראוי. הדבר הראשון שחלף בראשי כשקיבלתי את שיחת הטלפון שביקשה ממני לחזור? שאחזור, והנה אני פה. אני לא יכול לסרב לנשיא. היו לי הצעות ממקומות אחרים, אבל רציתי לחזור. כשעזבתי, זו היתה ההחלטה הטובה ביותר עבור כולם. הקבוצה היתה זקוקה לשינוי. כעת טענתי את הבטריות שלי ואני מוכן לשוב ולאמן את המועדון הגדול הזה".

המאמן הבהיר: "אני מבין לאן הגעתי, אתן כל מה שיש לי כדי לשפר את הקבוצה. דברים הולכים להשתנות, הם צריכים להשתנות, אבל מה שחשוב כרגע הוא לסיים כמו שצריך את העונה. כשזוכים בהרבה תארים זה נורמלי שיש ירידה, אני לא מרוצה ממה שקרה וכעת צריך לנסות להבין מה חסר. ננסה להבין מה אנחנו צריכים לעונות הבאות. רונאלדו כבר שייך להיסטוריה, צריך להסתכל אל העתיד. בעונה שעברה זכינו בליגת האלופות, אבל התקשינו בליגה ובגביע. עשיתי הרבה טעויות".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
לא באמת התלבט. זידאן/רויטרס

כבר לפני כמה שעות דיווח ב"מארקה" כי סולארי עצמו נפרד שחקני הקבוצה הראשונה ומחלק מעובדי המועדון והצוות שלו כבר באימון היום בבוקר, כיוון שהוא לא מנותק ומודע לכך שהמשחק מול ריאל ויאדוליד אתמול (1:4) היה האחרון שלו בתפקיד. על פי עדכון מאוחר יותר זידאן הסכים לחזור לתפקיד לאחר ששוחח פעמיים בטלפון עם נשיא ריאל פלורנטינו פרס.

זידאן בן ה-46, מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, שיחק בריאל מדריד מ-2001 ועד הפרישה שלו ב-2006 ממשחק פעיל עם אותה נגיחה מפורסמת במרקו מטראצי בגמר גביע העולם. ב-2014 הוא חזר לכדורגל ומונה למאמנה של ריאל מדריד קסטיאה, קבוצת הבת של הבלאנקוס. ב-4 בינואר 2016, ובעקבות פיטוריו של רפא בניטס, מונה הצרפתי למאמן הקבוצה הראשונה של ריאל מדריד והוביל אותה לזכייה בליגת האלופות כבר בעונתו הראשונה, כשלאחר מכן הוא זוכה בליגת האלופות גם ב-2016/17 וב-2017/18. בנוסף, הוא זכה עם ריאל מדריד באליפות הלה ליגה ב-2016/17. כמו כן הוא זכה גם בסופרקאפ האירופי ב-2016 וב-2017 ובאותן השנים גם בגביע העולם לקבוצות.

ליזארזו כבר מוכן לקאמבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully