וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום המופלא שגם ברזיל וגם ארגנטינה מאוהבות בו

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

11.3.2019 / 8:00

הם אחד משבעת פלאי עולם בטבע וכשעומדים על מרפסות התצפית או מתקרבים אליהם בסירת מנוע, מבינים למה. מפלי האיגואסו הם יעד חובה לכל מטייל בדרום אמריקה והנה כמה סיבות שיעשו לכם חשק לזרום אליהם

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

ברזיל וארגנטינה, שתי הענקיות של אמריקה הדרומית, פתחו עם השנים יריבות עזה. המלחמות שניהלו ביניהן במאה ה-19 עברו במאות ה-20 וה-21 למגרשים הפוליטיים, התרבותיים והספורטיביים. אבל אם יש משהו שגם הברזילאים וגם הארגנטינאים יסכימו עליו, הוא שבקו הגבול ביניהם נמצא אחד היהלומים הכי מרשימים באמריקה הדרומית: מפלי איגואסו.

לאמריקה הצפונית יש את מפלי הניאגרה, אפריקה מתהדרת במפלי ויקטוריה ואילו אמריקה הדרומית מתהדרת במפלי איגואסו שנבחרו ב-2011 לאחד משבעת פלאי עולם בטבע. כשעומדים על מרפסות התצפית שומעים את רעש המים האדיר ורואים את מאות המפלים מסביב, מבינים למה.

טיול מאורגן לדרום אמריקה

מפלי פארק איגואסו נמצאים באזור מפגש הנהרות איגואסו ופאראנה, בינות לסבך צמחייה טרופית במפגש הגבול בין ברזיל וארגנטינה, כש-20 אחוז מהשטח הפארק הוא בברזיל ו-80 אחוז בארגנטינה. במפלים, שכמעט התייבשו בבצורת הקשה של 1978, זורמים כשישה מיליון קוב מים בשעה, שהם פי שלושה בערך ממה שזורם במפלי הניאגרה.

מומלץ לטייל במסלול המפלים העליון, הממוקם באזור שיא הגובה של המפלים, ולראות מגשרי התצפית את המפלים השופעים. שם תחשפו למראה המרהיב של כמויות מים אדירות, מים שניתכים מגובה של עד שמונים מטרים.

אחד המפלים הכי מרשימים בפארק הוא מפל גרון השטן העצום, מפל פרסה ברוחב של כ-150 מטרים ובאורך של כ-700 מטרים, שבתחתיתו מתנקזים מים משלושת עבריו, עד כדי תוך יצירת ענן של רסיסים הנראה ממרחק רב. אם אתם רוצים לחוות את המפלים מזווית אחרת, אתם חייבים לשוט אליהם בסירות מנוע, שיביאו אתכם קרוב-קרוב אל מקום נפילת המים, ותקבלו בתמורה מהטבע זיכרון רטוב ובלתי נשכח מעוצמתו.

פגסוס טיולים מאורגנים

בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully