וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי מונה למאמן רומא וחתם עד תום העונה

שבועיים אחרי פיטוריו מפולהאם, מצא האיטלקי בית חדש/ישן והוא חוזר לקבוצה שאימן בין 2011-2009: "כשרומא קוראת לך, בלתי אפשרי לסרב"

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: ראיון עם אנדראה פירלו ואלסנדרו דל פיירו

אחרי פיטוריו של אוזביו די פרנצ'סקו, הודיעה היום (שישי) רומא על מינויו של קלאודיו ראניירי למאמנה. האיטלקי בן ה-67, שפוטר רק לפני שבועיים מפולהאם, חתם בסף הכול עד תום העונה הנוכחית ויעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב מול אמפולי ביום שני הקרוב באולימפיאקו.

"אנחנו נרגשים לקבל את קלאודיו ראניירי בחזרה למועדון", אמר נשיא רומא ג'ים פאלוטה, "יש לנו מטרה אחת לקראת המשך העונה והיא לסיים במקום כמה שיותר גבוה בליגה ולהבטיח מקום בליגת האלופות. בשלב זה של העונה, היה חשוב להביא מאמן שמכיר את המועדון, מבין את הסביבה, יכול לדבר את השפה ומסוגל לדרבן את השחקנים. קלאודיו מתאים לכל אלה והוא נרגש מאוד להצטרף".

זו תהיה הקדנציה השנייה של ראניירי כמאמן ברומא, המועדון אותו אהד כילד, אחרי שאימן את הג'אלורוסי כבר בין 2011-2009. "אני מתרגש מאוד לחזור הביתה", אמר המאמן הוותיק, "כשרומא קוראת לך, זה בלתי אפשרי להגיד לא".

כוכב העבר והדירקטור בהווה פרנצ'סקו טוטי אמר: "קלאודיו הוא מהעיר, הוא אוהב רומא ויותר מזה, הוא אחד המאמנים הכי מנוסים בעולם הכדורגל. אנחנו זקוקים לזוג ידיים בטוחות שידריכו אותנו בחזרה על הרביעייה הראשונה כי אנחנו רוצים לחזור לליגת האלופות בעונה הבאה. נותרו לנו 12 משחקים ואנחנו רוצים לנצח בהם כמה שיותר".

מוקדם יותר הודיעה רומא כי המנהל הספורטיבי מונצ'י עזב היום (שישי) את בירת איטליה. הספרדי בן ה-50, שהגיע לרומא מסביליה באפריל 2017 עם הטייטל המחייב 'המנהל הספורטיבי הטוב בעולם', חתם אז על חוזה לארבע שנים אבל הוא עוזב אחרי פחות משנתיים. רשת "סקיי ספורט איטליה" מדווחת שמדובר בהחלטה משותפת של שני הצדדים, שרצו להיפרד. היעד הבא של מונצ'י, כך על פי התקשורת האיטלקית, צפוי להיות ארסנל. הוא ככל הנראה יחתום על חוזה לשלוש שנים, אבל עדיין לא ידוע אם יעשה זאת כעת. מונצ'י אמר אחרי עזיבתו: "אני רוצה להודות לנשיא, להנהלה, אנשי הצוות, עובדי המועדון, השחקנים וכמובן לאוהדים של רומא על תמיכתם בי. אני מאחל לרומא רק הצלחה בעתיד".

קלאודיו ראניירי מאמן רומא. אתר רשמי
ראניירי חוזר לרומא/אתר רשמי
מונצ'י מנהל מקצועי של רומא. GettyImages
עזב אחרי פחות משנתיים. מונצ'י/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully