וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ליאונל מסי חוזר לנבחרת ארגנטינה

250 יום לאחר המשחק העגום מול צרפת במונדיאל, ולאחר שהחמיץ שישה משחקי ידידות, שב הפרעוש לסגל לקראת המשחק מול ונצואלה, שיהווה הכנה לקראת הקופה אמריקה בקיץ. איקרדי בחוץ

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המותחן בין מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן

בשעה טובה ומוצלחת, ליאונל מסי חוזר לנבחרת ארגנטינה. הערב (חמישי) פרסמו האלביסלסטה את הסגל שלהם לקראת צמד משחקי הידידות מול ונצואלה (22 במרץ, במדריד) ומרוקו (26 במרץ, בטנג'יר), שיהוו הכנה לקראת קופה אמריקה 2019 בברזיל בקיץ. עם זאת, על פי הערכות, הפרעוש לא ייקח חלק במשחק השני, שכן ארבעה ימים לאחר מכן תפגוש ברצלונה את אספניות במסגרת הליגה. המשחק מול ונצואלה יהיה הראשון של מסי מאז הרמיזה על פרישה מהמדים הלאומיים אחרי הכישלון הגדול במונדיאל בקיץ שעבר.

מאז ההדחה מול צרפת במונדיאל, לפני 250 יום, החמיץ הכוכב הארגנטינאי שישה משחקי ידידות של נבחרתו, אך הזימון המחודש מצביע על כך שהוא מוכן לשוב ולקחת על עצמו את התפקיד הכל כך מרכזי גם בקופה אמריקה המתקרב. ארגנטינה הוגרלה לבית ב' של הטורניר, בצוותא עם קולומביה, פרגוואי וקטאר.

עוד בנושא:

דיווח: ניימאר ניסה להתפרץ לחדר השופטים, אנשי פ.ס.ז' עצרו אותו
ריאל מדריד: עימות בין פלורנטינו פרס לסרחיו ראמוס, שאיים לעזוב
דיווח באיטליה: קלאודיו ראניירי עשוי להחליף את אוזביו די פרנצ'סקו ברומא
מסימיליאנו אלגרי: "כל מה שנכתב עליי בימים האחרונים הוא בדיחה"

לפני כשלושה חודשים, כשנשאל האם ינסה לזמן את מסי, אמר המאמן ליאונל סקאלוני: "אני לא מדבר איתו לעתים קרובות, אבל יש לנו מערכת יחסים. ננסה שיצטרף אלינו ב-2019, אנחנו אופטימיים שזה יקרה. כל מאמן רוצה שחקן כמוהו, אני יותר מכולם".

מי שלא זומן לסגל הוא מאורו איקרדי, בצל הסערה עם אינטר. גם גונסאלו היגואין וסרחיו אגוארו נותרו בחוץ.

הסגל המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully