וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי של "אהבה יוונית" שוב ימיס את לבכם: ריאיון עם כריסטופר פפקליאטיס

7.3.2019 / 7:00

לאחר ההצלחה ההיסטרית של "אהבה יוונית", כריסטופר פפקליאטיס מציג כאן סרט נוסף פרי עטו - "יוון: סיפור אהבה", ואף הגיע לבקר בארץ לרגל הפצתו. שוחחנו עמו על ההבדלים בין שני הסרטים, על אהבתו לישראל ועל הרומנטיקה הים-תיכונית שמחברת בינינו

סרטי שובל

"אהבה יוונית" של כריסטופר פפקליאטיס היה אחד הלהיטים הגדולים והמפתיעים של השנים האחרונות בקופות ישראל. כעת, מי שהתאהבו בו יוכלו לצפות בסרט נוסף של אותו במאי. מדובר ב"יוון: סיפור אהבה", שנקרא במקור פשוט "What If".

פפקליאטיס עצמו גם מככב, בתור רווק בן 33 שטיול שגרתי עם הכלבה שלו מעמת אותו עם המבחן הרומנטי הגדול בחייו. כמו "אהבה יוונית", גם סרט זה מתרחש על רקע המשבר הכלכלי במדינה, אבל הוא קליל יותר ודרמטי פחות מקודמו.

פפקליאטיס המוכשר ויפה התואר כבר הפך אורח קבוע בישראל, גם בזכות הקרבה הגיאוגרפית והתרבותית בין שתי המדינות. הוא ביקר כאן כדי לחגוג את הצלחת "אהבה יוונית" וכעת קפץ לביקור נוסף במדינה השכנה, והפעם לרגל צאת "יוון: סיפור אהבה" שעולה כאן בסוף השבוע.

ניצלנו את בואו של פפקליאטיס לארץ כדי לשוחח עמו על ההבדלים בין שני הסרטים, על חיבתו לישראל ועל רומנטיקה ים תיכונית. עכשיו רק נותר לראות האם "יוון: סיפור אהבה" יצליח לשחזר את ההצלחה של קודמו ולהפוך גם כן לשובר קופות.

בכורת יוון סיפור אהבה, כריסטופר פפקליאטיס, משה אדרי, יהודה פוליקר. רפי דלויה,
משה אדרי, יהודה פוליקר וכריסטופר פפקליאטיס בהקרנת הבכורה הישראלית של "יוון: סיפור אהבה"/רפי דלויה
יוון סיפור אהבה. סרטי שובל,
הקופות בכוננות. מתוך "יוון סיפור אהבה"/סרטי שובל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully