וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי הבריטי מארק הוליס (Talk Talk) הלך לעולמו

26.2.2019 / 0:00

המוזיקאי הבריטי האגדי, שנודע כסולן Talk Talk, פרש מעולם המוזיקה לפני כשני עשורים ונעלם לחלוטין, הלך לעולמו בגיל 64 בנסיבות שטרם התבררו

מארק הוליס. צילום מסך
יהי זכרו ברוך. מארק הוליס/צילום מסך

המוזיקאי הבריטי מארק הוליס הלך היום לעולמו, בגיל 64. כך, לפי פרסומים בתקשורת הבריטית. האמן המנוח נודע בעיקר כסולן של להקת Talk Talk, והיה הרוח החיה מאחורי ההרכב, שהתפרסם עם הלהיט הנצחי "It's My Life".

הלהקה הוציאה חמישה אלבומי אולפן בין 1982 ל-1991 ועם הזמן הסגנון שלה נהיה יותר ויותר ניסויי - ובהתאם לכך, יותר מוערך ביקורתית אך פחות מסחרי. לאחר התפרקותה, הוציא הוליס את אלבום הסולו הראשון והאחרון שלו ב-1998, ולאחר מכן פרש מעולם המוזיקה ונעלם לחלוטין מן הראדר. ההתאדות הציבורית שלו היתה כה מוחלטת, שלכתבה שפורסמה על אודותיו בשנה שעברה ניתנה הכותרת "איך להיעלם לחלוטין".

קרוב משפחתו של הוליס, אנתוני קוסטלו, פרסם את דבר מותו בטוויטר וכתב "הוא היה בעל ואבא נהדר, ואפילו שפרש לפני עשרים שנה, היה ונותר אייקון מוזיקלי". ואכן - בקולו, בנגינתנו וביצירתו, הוא נחשב אמן פורץ דרך, משפיע ולא מוערך דיו, ורבים בעולם המוזיקה הבריטי כבר הספיקו לצייץ הערב בשבחיו של המוזיקאי, שנסיבות מותו טרם התבררו. ראוי גם לציין כי במדורנו "בית התקליט", בו אמנים בוחרים את האלבומים שהעניקו להם השראה, שמו של הוליס חזר פעם אחר פעם. יהי זכרו ברוך.

הלהיט האגדי של הוליס

  • עוד באותו נושא:
  • רוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully