וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קטמון: יוסי מזרחי מונה למאמן הקבוצה עד תום העונה

19.2.2019 / 12:49

מזרחי, ששימש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של אשדוד, חתם עד תום העונה: "מקווה שנצליח לרגש אלפי ירושלמים בתום העונה"

אתר ההתאחדות

בווידאו: השימוש ההיסטורי ב-VAR בישראל

יוסי מזרחי מונה היום (שלישי) למאמן החדש של הפועל קטמון עד סוף העונה. מזרחי, שמשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במ.ס. אשדוד, קיבל אור ירוק מג'קי בן זקן לעשות את המעבר. הוא נפגש אתמול עם ראשי הפועל קטמון וסיכם על חוזה עד סוף העונה. בקטמון לא היו בטוחים שמזרחי יעזוב את אשדוד ולכן בדקו אופציות נוספות כמו עמיר תורג'מן. האחרון התעקש להגיע עם העוזר הקבוע שלו ארז בלפר ובקטמון התעקשו שהוא יגיע ללא עוזר והמועמדות שלו ירדה.

המנהל המקצועי, שי אהרון, התייחס להצטרפות של מזרחי ואמר: "מקבלים את יוסי מזרחי בגאווה גדולה ונוודא שיקבל סביבה תומכת בכל המישורים על מנת לעמוד במטרה".

יוסי מזרחי ביקש למסור לאוהדים: "שמח מאוד להגיע להפועל קטמון ירושלים, נחוש להתחיל לעבוד עם אנשים נהדרים בסביבת עבודה מקצוענית. כאחד שגדל במגרש קטמון המיתולוגי, מקווה שנצליח כולנו לרגש אלפי ירושלמים בסוף העונה, עכשיו לעבודה".

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
בדרך לקטמון. יוסי מזרחי/מגד גוזני

מזרחי החליט לעזוב את אשדוד רק אחרי שהבין כי בן זקן לא מייעד לו להיות ליד משה אוחיון כמאמן הבכיר בעל תעודת הפרו. מזרחי לא רצה לעזוב את מחלקת הנוער ולחזור לאמן, אבל החליט לעשות בסופו של דבר את הצעד הזה ולקחת את קטמון מתוך אמונה שהוא יכול לעלות איתה ליגה כפי שעשה עם מכבי נתניה. משחקו הראשון יהיה מול הפועל רמת גן ביום שני והוא יחזור לשתף פעולה עם ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully