וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר 2019: קבוצת לברון ניצחה את קבוצת יאניס עם קאמבק גדול, דוראנט MVP

הקבוצה של ג'יימס ניצחה 164:178 אחרי פיגור 20 ברבע השלישי: לברון וקיירי הציגו שת"פ פורה, וייד ונוביצקי ריגשו, ולמהלך של הלילה היו אחראים אנטטוקומפו וקרי

עריכת וידאו: מתן חדד

אירוע השיא של סופ"ש האולסטאר, המשחק המסורתי בין השחקנים הטובים ב-NBA, נערך הלילה (בין ראשון לשני) בשארלוט. הקבוצה של לברון ג'יימס והקבוצה של יאניס אנטטוקומפו, שנבחרו בקפידה על ידי שני הקפטנים, התחרו זו מול זו ובסופו של דבר ידו של קינג ג'יימס היתה על העליונה, וקבוצתו ניצחה 164:178.

לרגעים נראה היה שאנחנו בדרך לניצחון של הקבוצה בראשות יאניס אנטטוקומפו, שיכול היה להפוך לשחקן הבינלאומי הראשון אי פעם שזוכה בפרס ה-MVP באולסטאר. הגריק פריק סיפק מופע דאנקים מרהיב, ועמוק בתוך הרבע השלישי קבוצתו כבר הובילה ב-20 הפרש.

אולם באולסטאר כמו באולסטאר, נרשם מעט מאוד מאמץ הגנתי מצד שתי הקבוצות והקאמבק לא איחר לבוא. בסופו של דבר מי שהכריע את המשחק היה קווין דוראנט, שסיים עם 31 נקודות ו-7 ריבאונדים, הוכתר כ-MVP בפעם השנייה בקריירה ודאג שלברון - ששימש שוב קפטן - ינצח זו השנה השנייה ברציפות.

עוד בנושא

דיאלו אלוף ההטבעות, ג'ו האריס ניצח את סטף קרי בתחרות השלשות
קוזמה קוזמה סחף את הכוכבים העולים האמריקאים לניצחון על הזרים

קווין דוראנט, MVP אולסטאר 2019. GettyImages
MVP בפעם השנייה בקריירה. דוראנט/GettyImages
לברון ג'יימס מול יאניס אנטטוקומפו, אולסטאר 2019. GettyImages
יאניס כמעט הפך ל-MVP הבינלאומי הראשון, אבל לברון צחק אחרון/GettyImages
דווין וייד, דירק נוביצקי, אולסטאר 2019. AP
הצמד המרגש של האירוע. דווין וייד ודירק נוביצקי/AP

כרגיל, המשחק היה פחות תחרותי ועיקר העניין היה השואו. קיירי אירווינג ולברון ג'יימס הציגו שיתוף פעולה פורה זכר לימים המשותפים בקליבלנד (שאולי עוד ישוחזרו בלייקרס), סטף קרי שדווקא סבל מיום קליעה חלש יחסית (4 מ-17 בלבד מהשלוש) הקניט את שותפו הנצחי קליי תומפסון אחרי שקלע עליו שלשה ועבירה, דווין וייד ודירק נוביצקי שהגיעו לסגלים כתוספות מיוחדות כשהם בעיצומה של עונת פרישה, הציגו יכולת לא רעה בכלל וריגשו את הקהל עם נאום אמוציונלי, ואת המהלך הגדול של הלילה סיפקו סטף קרי ויאניס, עם אלי-הופ מפלצתי שהחל במסירה של קרי באמצעות הפרקט, ובדאנק של הגריק פריק שניתר פחות או יותר לתקרת האולם בשארלוט. בין לבין, אפילו מייקל ג'ורדן, בעלי ההורנטס, עלה להופעה פומבית די נדירה במחצית.

קלעו לקבוצת לברון: קווין דוראנט 31 (7 ריבאונדים), קליי תומפסון 20 (8 ריבאונדים), לברון ג'יימס וקוואי לאונרד 19 כל אחד, דמיאן לילארד 18, קיירי אירווינג 13 (9 ריבאונדים), ג'יימס הארדן 12, בן סימונס 10 (7 אסיסטים), קארל אנתוני טאונס ובראדלי ביל 11 כל אחד, דווין וייד 7, אנתוני דייויס 5, למרכוס אולדריג' 2.

קלעו לקבוצת יאניס: יאניס אנטטוקומפו 38 (11 ריבאונדים), פול ג'ורג' וכריס מידלטון 20 כל אחד, סטף קרי וראסל ווסטברוק 17 כל אחד, ג'ואל אמביד (12 ריבאונדים) ובלייק גריפין 10 כל אחד, דירק נוביצקי 9, ניקולה יוקיץ' ודיאנג'לו ראסל 6 כל אחד, קמבה ווקר וניקולה ווצ'ביץ' 4 כל אחד, קייל לאורי 3.

אולסטאר 2019. GettyImages
כרגיל, הרבה הגנות לא היו, אבל הרבה שואו דווקא כן. שחקני קבוצת לברון נהנים על הספסל/GettyImages
קווין דוראנט מקבל את גביע ה-MVP מקומישינר ה-NBA אדם סילבר, אולסטאר 2019. AP
דוראנט השתלט על המשחק/AP
מייקל ג'ורדן, אולסטאר 2019. AP
ואפילו מייקל ג'ורדן עלה לנאום ביום הולדתו ה-56/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully