וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל המשפחה": המועמדת של טראמפ לשגרירה באו"ם ויתרה על המינוי

17.2.2019 / 3:16

חודשיים אחרי שנשיא ארה"ב הודיע על בחירתו בדוברת מחלקת המדינה כשגרירה, הודיעה נאוארט כי היא מסירה את מועמדותה "לטובת משפחתה". היא הייתה אמורה להיכנס לנעליה של ניקי היילי, שהתפטרה בשנה שעברה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

דוברת מחלקת המדינה הת'ר נאוארט הודיעה הלילה (ראשון) כי היא מוותרת על מינויה לשגרירת ארצות הברית באו"ם. בהודעתה מסרה כי "החודשיים האחרונים היו מפרכים עבור המשפחה שלי, ולכן אני מסירה את שמי לטובתה".

למרות הצהרתה, גורמים בקונגרס טענו כי מינויה של נאוארט היה עתיד להיתקל בקשיים בסנאט, בין היתר בגלל חוסר הניסיון שלה. סוגיה נוספת שעלולה להשפיע על החלטתה לפרוש היא דיווח ב"בלומברג" על כך שהיא ובעלה העסיקו מהגרת בלתי חוקית כמטפלת לילדיהם, ללא היתר.

נאוארט, בת 48 ועיתונאית בעברה, הייתה המועמדת של הנשיא דונלד טראמפ שבחר בה לתפקיד במקומה של ניקי היילי. האחרונה הודיעה במפתיע על החלטתה לפרוש לאחר 18 חודשים בתפקיד, כשברקע הערכות כי היא תשוב בהמשך לחיים הפוליטיים. בהודעתו בחודש דצמבר האחרון אמר טראמפ על נאוארט כי "היא מוכשרת מאוד, חכמה מאוד, מהירה מאוד ואני חושב שהיא תזכה לכבוד של כולם".

עוד בוואלה! NEWS:
אל סלבדור: שוחררה נערה שנשלחה ל-30 שנות מאסר על לידת עובר מת
איראן משיבה לארה"ב: אנטישמים? מתנגדים רק לישראל שטובחת בפלסטינים
פנס: נוכחות הכוחות האמריקניים במזרח התיכון תישאר חזקה

דוברת מחלקת המדינה הת'ר נוירט, ספטמבר 2017. AP
"החודשיים האחרונים היו מפרכים עבור המשפחה שלי". נאוארט/AP

נאוארט החלה את דרכה ברשת ABC ומאוחר יותר כמגישה ברשת פוקס ניוז, בתכנית הבוקר החביבה על הנשיא Fox & Friends. בנוסף לכך, היא שימשה בעבר יועצת לממשל בכמה תחומים הקשורים במסים ובביטוח. מבקריו של הנשיא טענו כי היא חסרת ניסיון בשביל משרה דיפלומטית כה בכירה, אך טראמפ העריך את נאמנותה אליו.

עם ההודעה על מינויה לפני כחודשיים, בישראל בירכו על ההחלטה. השגריר באו"ם דני דנון אמר אז כי נאוארט "עמדה לצד מדינת ישראל בתפקידיה הקודמים ואין לי ספק ששיתוף הפעולה בין המדינות ימשיך להתחזק גם בתקופה כהונתה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והשגרירה באו"ם ניקי היילי במסיבת עיתונאים עקב התפטרותה 9 באוקטובר 2018. רויטרס, רויטרס
עזבה במפתיע. היילי עם טראמפ/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully