וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באינטר: מאורו איקרדי הודח מתפקיד הקפטן, וסירב להגיע למשחק

לאינטר נמאס, השחקן מוחה, הפיצוץ הגיע: על רקע המתיחות סביב החוזה החדש והאמירות הבוטות של אשתו והסוכנת שלו, סרט הקפטן נשלל מאיקרדי, והוא "החליט שהוא לא רוצה להצטרף לחבריו". ספאלטי: "יש פה מצב שצריך לטפל בו"

פלייר טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

התפתחות דרמטית ביחסי אינטר-מאורו איקרדי. הכוכב הארגנטינאי, ששימש כקפטן הקבוצה האיטלקית בשנים האחרונות, הודח מתפקידו. החלוץ, שחוזהו מסתיים בקיץ הבא ומבוקש מאוד על ידי הגדולות באירופה, טרם חתם על הארכת חוזה בעקבות חילוקי דעות לגבי שכרו וחוסר שביעות רצונו מיכולת הקבוצה, שמנהליה לא רואים עין בעין עם אשתו וונדה, המשמשת גם כסוכנת שלו.

איקרדי הודח מסגל הקבוצה למשחק הליגה האירופית מול ראפיד וינה מחר, והיום מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי הבהיר: איקרדי הוציא את עצמו מהסגל אחרי שלמד שהוא כבר לא הקפטן, ולא הופיע. ספאלטי: "מחר יהיה משחק חשוב, יהיה לנו זמן לברר מה מצבו של איקרדי. זו הייתה החלטה קשה וכואבת, אבל היא נתמכה על ידי כולם ותעשה טוב לאינטר ולקבוצה. העובדה שהוא לא הופיע? זה היה הוא שהחליט שהוא לא רוצה להצטרף לקבוצה. הוא זומן למשחק. הוא היה מאוכזב. אבל זה קשה לנו לקבל החלטות ולהודיע לו. יש פה מצב שצריך לטפל בו, ומה שקרה הבהיר את זה. אם יש מישהו שחושב על משהו מלבד התוצאה במשחק מחר בערב, הוא טועה. קיבלנו החלטה בזמן נכון, והחלטה שהתקבלה בכובד ראש. הדברים סביבו הפריעו לו ולקבוצה שהוא היה הקפטן שלה. עכשיו אנחנו צריכים לרכז את כל תשומת הלב למשחק מחר".

הקפטן החדש לפי הודעת המועדון יהיה שוערה המצטיין של הקבוצה, סמיר האנדנוביץ'. הסלובני הבינלאומי, שהגיע למועדון המילאנזי בשנת 2012 וערך בשורותיו 275 הופעות, יזכה לענוד לראשונה את סרט הקפטן.

עוד בנושא

יובנטוס הודיעה: ארון ראמזי חתם לארבע עונות ויצטרף בקיץ
פאקטה הקדיש את השער לפלמנגו, פיונטק ביקש: "תקראו לי 'האקדוחן'"

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
איך הוא יגיב? מאורו איקרדי/רויטרס

היחסים בין הכוכב הסורר להנהלת הקבוצה ידעו עליות ומורדות וכרגע כפי שניתן לראות, נמצאים בשפל המדרגה, ונראה שימיו של השחקן במדי אינטר קצובים. איקרדי מחוזר על ידי מספר קבוצות צמרת בעולם והבולטות ביניהן שהביעו בו עניין היו אלופת אירופה, ריאל מדריד וצ'לסי.

אין ספק שמי שמלבה את האש היא אשתו של מאורו איקרדי והסוכנת שלו, וונדה נארה, שעל פי ההערכות באיטליה, באינטר מנסים להעמיד אותה במקום ולהראות לה שעליה להשתלט על עצמה. השבוע היא טענה שאינטר לא "מגנה" על השחקן. "יש הרבה סיפורים עליו, כמו למשל שיש לו סעיף שאוסר לקנוס אותו. הייתי רוצה שהמועדון 'יגן' עליו יותר, כי לפעמים דברים מלוכלכים יוצאים החוצה". עוד היא אמרה ש"אני מעולם לא דרשתי חוזה חדש. אין מה למהר, יש לו עוד שנתיים לחוזה". ומה לגבי הרצף השלילי, של שבעה משחקי ליגה ללא שער? "אין מה לדבר על זה. הוא לא כבש אבל סידר גול מול פארמה. ספאלטי צריך לתת לו לשחק לצד לאוטרו, הם חברים".

היום אחות של איקרדי האשימה את נארה. "אחי המסכן, למה אתה מרשה לדברים האלה להימשך?", כתבה בטוויטר, אחותו של החלוץ, "אינטר לא תרשה גישה כזאת. אם היה איש רציני מאחוריך, שבאמת היה אכפת לו ממך, זה לא היה קורה".

עוד באותו נושא

אשתו של איקרדי: "כדי לזכות בכדור הזהב הוא יצטרך לעבור קבוצה"

לכתבה המלאה
וונדה נארה, אשתו של מאורו איקרדי. אינסטגרם, אתר רשמי
אפילו למשפחה של איקרדי נמאס ממנה. נארה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully