וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הודיעה על מינויו של פרנק למפארד למאמנה החדש

אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות הבלוז חתם לשלוש שנים: "גאה לחזור כמאמן. הגעתי כדי לעבוד קשה ולהביא הצלחה למועדון הענק הזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

האגדה חוזרת לסטמפורד ברידג': צ'לסי הודיעה הבוקר (חמישי) על מינויו של פרנק למפארד למאמנה החדש. למפארד (41), שאימן בעונה שעברה את דרבי קאונטי בשנה הראשונה שלו כמאמן והוליך אותה לגמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ, חתם לשלוש שנים ויחליף בתפקיד את מאוריציו סארי שעבר ליובנטוס. על פי הדיווחים, צ'לסי פיצתה את דרבי בכ-4 מיליון ליש"ט, מיליון פחות ממה שהבלוז קיבלו על סארי.

למפארד אמר אחרי החתימה: "אני גאה לחזור לצ'לסי כמאמן ראשי. כולם יודעים כמה אני אוהב את המועדון הזה. כעת כל כולי מפוקס בהכנת הקבוצה לעונה הקרובה. אני כאן כדי לעבוד קשה ולהביא הצלחה למועדון הנפלא הזה". המנהלת מרינה גרנובסקייה הוסיפה: "זה סיפוק גדול להחזיר את פרנק לצ'לסי כמאמן ראשי. הוא מכיר את המועדון ומבין את ההתנהלות. ניתן לו את כל המשאבים כדי להצליח כאן. הוא מגיע בתזמון מושלם".

למאמן צפויה להיות עונה מאתגרת ולא קלה: בשל עונש איסור העברות מפיפ"א, הבלוז לא יכולים לקנות שחקנים ולא יוכלו לעשות זאת גם בחלון ההעברות של ינואר. המשמעות היא שהם נאלצים להישאר עם הסגל הקיים ולצרף אליו מספר שחקנים צעירים שחזרו מהשאלות. באנגליה חוזים עונה במהלכה ישותפו בקבוצה שחקני בית צעירים רבים, כמו גם יותר דקות למשחק לצעירים שכבר נמצאים במועדון דוגמת קאלום האדסון-אודוי ורובן לופטוס צ'יק.

למפארד נחשב לאחד מהשחקנים הגדולים בהיסטורייה של צ'לסי, יש שיגידו הגדול מכולם. הוא הגיע לצ'לסי מווסטהאם ב-2001, וכיכב בה כשחקן מוביל עד שנת 2014. הוא ערך 648 הופעות במדי הקבוצה בכל המסגרות, וכבש 211 שערים שמציבים אותו בראש טבלת כובשי השערים במועדון בכל הזמנים. למפארד זכה עם הבלוז בשלוש אליפויות, שמונה גביעים מקומיים, בליגה האירופית וכמובן בליגת האלופות בעונת 2011/12.

עוד באותו נושא

עוד קאמבק מרגש: ג'יג'י בופון חוזר ליובנטוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully