וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עוד הוא מכין? מצטרפת חדשה לגנץ

7.2.2019 / 14:37

מירב כהן, ממקימי תנועת "התעוררות" בירושלים המוכרת כמובילת המאבק בעוקץ הקשישים, צפויה להשתלב ברשימתו של הרמטכ"ל לשעבר. בהמשך היום צפויה המפלגה להודיע על שמות נוספים שיהיו ברשימתה לכנסת

צילום: מפלגת חוסן לישראל

הפעילה החברתית מירב כהן צפויה להשתבץ ברשימת "חוסן לישראל" של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. כהן, 35, הייתה ממקימי תנועת "התעוררות" בירושלים וחברת מועצת העיר, מנכ"לית ארגון "אמון הציבור" ומובילת המאבק בעוקץ הקשישים. בהמשך היום (חמישי) צפויה המפלגה להודיע על שמות נוספים שיהיו ברשימתה לכנסת.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
הטורף: שיא מנדטים לליכוד, כוכבית מבהילה לנתניהו
"צעד קדימה": אלונה ברקת מצטרפת ל"הימין החדש"
תודה לדיל, תודה לגלעד שרון: הפתעת הנגב בליכוד

מירב כהן. אייל טואג, הארץ, אתר רשמי
מצטרפת לגנץ. מירב כהן/אתר רשמי, אייל טואג, הארץ

עד כה המפלגה אישרה רק את ההתמודדות של ראש מועצת ירוחם לשעבר מיכאל ביטון ואיש החינוך חילי טרופר כחלק מהרשימה, אך באופן לא רשמי דווח כי העיתונאית מיקי חיימוביץ', יו"ר רשות החשמל לשעבר אורית פרקש, סגן ראש העיר תל אביב לשעבר אסף זמיר והפעילה החברתית ענבר גיטי צפויים להשתלב ברשימה.

כמו כן, במסגרת הריצה המשותפת עם מפלגת תלם, באותה הרשימה יהיו גם משה יעלון, שמביא עמו ככל הנראה גם את צבי האוזר, ששימש כמזכיר הממשלה, ואת העיתונאי יועז הנדל, שעמד בעבר בראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה. על פי המסתמן, ליעלון ישוריין המקום השני ברשימה, ויינתנו לו עוד שני מקומות בעשיריה הראשונה, כנראה במקום החמישי והשמיני, שבהם, ככל הנראה ישובצו הנדל והאוזר.

מפורר הגושים מחכה

"מבצע גבי" יכריע את בחירות 2019?

לכתבה המלאה
מירב כהן. אייל טואג, הארץ, אתר רשמי
מירב כהן/אתר רשמי, אייל טואג, הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully