וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבק על חייו בפומה שתקפה אותו באמצע ריצה - וחנק אותה למוות

7.2.2019 / 0:02

תושב קולורדו שיצא לריצה בשמורת טבע נתקל בפומת הרים תוקפנית ונאלץ להלחם בה כדי לשרוד. הרשויות מדווחות שהתושב הצליח לחנוק בידיו את הפומה וכעת נמצא בבית חולים פצוע באורח קשה. הם פרסמו הנחיות לציבור כיצד יש לפעול במקרה של היתקלות דומה

מערכת וואלה!

פומת הרים תקפה תושב קולורדו שיצא לריצה בשני האחרון בשמורת טבע כ-100 קילומטרים צפונית לדנוור. הגבר, שפרטיו לא הותרו לפרסום, הבחין בפומה עוקבת אחריו וניסה להימלט. כשזו תקפה אותו ונשכה אותו בפנים ובידיו - הוא נאלץ להילחם בה כדי לשרוד. הרשויות מדווחות שהגבר הצליח לחנוק למוות את הפומה בידיו ולהזעיק את כוחות החילוץ כשהוא פצוע קשה. הוא אושפז בבית החולים ושוחרר לביתו 24 שעות לאחר מכן להמשך מנוחה. "מצבו הולך ומשתפר בהתחשב למה שעבר עליו", מסרה בשלישי מחלקת הפארקים וחיות הבר של קולורדו, "הוא זקוק לכמה ימים כדי להחלים לפני שיחליט אם להגיב בנושא. אנו מקווים שתכבדו את הזמן לו הוא זקוק כדי להחלים".

במחלקה דיווחו שהפומה הייתה בת פחות משנה ושקלה כ-30 קילוגרמים. גופתה נמצאה בשביל הריצה, לצד חפציו של האיש, ונלקחה למעבדה למטרת בדיקות נוספות. עוד דווח שהפגר נאכל בידי חיות אחרות בזמן שהמשטרה הגיעה למקום. המנהל האזורי של מחלקת הפארקים וחיות הבר, טאי פטרסבורג, אמר לחדשות NBC: "זה היה רק הוא והפומה והוא פעל מתוך אקט הישרדותי. לא הייתה לו ברירה אחרת". במחלקה אישרו שבבדיקות הראשוניות נמצא שהפומה לא סבלה מכלבת, "אנחנו מודעים לרמת ההתעניינות שלכם בתקרית שאירעה. אנחנו עדיין בשלבי חקירה ונעדכן פרטים נוספים בהמשך", צייצה המחלקה בטוויטר, "הפומה נבדקה ונמצא שהיא לא סבלה מכלבת ואלו חדשות מבורכות מאוד".

ההודעה בדבר סיורים המתבצעים באזור:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully