וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל שחזרת: חמש סיבות לרוץ לראות את "מז"ל טוב 2"

בשיתוף Tulip Entertainment, בשיתוף Tulip Entertainment

11.2.2019 / 7:42

אחרי שהפרק הראשון והמשובח בסדרת "מז"ל טוב" שבר קופות והותיר טעם של עוד, מגיע ההמשכון שלו, שוב עם ג'סיקה רות' הנהדרת בתפקיד הראשי, והפעם עם טוויסטים נוספים, פסקול לוהט ועוד כמה אלמנטים שהופכים אותו למסקרן ביותר

טוליפ מדיה

כי הסרט הקודם הותיר טעם של עוד

הפרק הראשון של "מז"ל טוב", שהגיע לאקרנים לפני כשנתיים, התהדר באחד השמות העבריים הכי מוצלחים שניתנו כאן לסרט בשנים האחרונות. למרבה המזל, לא רק השם היה מוצלח, אלא גם מה שעמד מאחוריו: להיט האימה הזה התגלה כמותח, יצירתי, סקסי ומהנה להפליא. כל זאת, בזכות סיפור על תלמידת קולג' הנקלעת לתוך לופ אינסופי, בו היא שוב ושוב מוצאת את מותה בתום חגיגות יום הולדתה, רק כדי לקום למחרת, לחיות את היום מחדש ולמות עוד פעם, עד שתצליח להבין למה זה קורה לה.

הסרט הותיר טעם של עוד וגם הצליח לגרום לנו להתאהב בגיבורה ולהתעניין בגורלה. לכן, מזל שכבר עכשיו נזכה לראות על המסכים שלנו את "מז"ל טוב 2", מה עוד שהוא אמור לקחת את העלילה המקורית כמה צעדים קדימה, לסבך את הלופ עוד יותר ולהציב בפני נערת יום ההולדת אתגרים גדולים בהרבה. שיהיה בהצלחה.

מז"ל טוב 2. טוליפ מדיה,
היה טוב, וטוב שיהיה עוד. מתוך "מז"ל טוב 2"/טוליפ מדיה

בגלל ג'סיקה רות'

אחת הסיבות המרכזיות להצלחה ולאיכות של "מז"ל טוב" היתה התצוגה של ג'סיקה רות' בתפקיד הראשי. השחקנית האמריקאית, בת לאב יהודי, הצליחה להעניק חיים לדמות שלא מפסיקה למות, והמטירה על המסך שפע של קסם וכריזמה. למרות יכולותיה של הצעירה הבלונדינית, לא ראינו אותה בהרבה סרטים קודם לכן, חוץ מתפקיד קטן ב"לה לה לנד", וגם לא ראינו אותה בקולנוע לאחר מכן, אז טוב שיש את פרק ההמשך, בו היא מככבת גם כן כמובן.

עוד באותו נושא

למות אתמול בבוקר: "מז"ל טוב" מציג קונספט חדשני למדי ומסר שמרני ושוביניסטי להחריד

לכתבה המלאה
מז"ל טוב 2. טוליפ מדיה,
כיף שחזרת. מתוך "מז"ל טוב 2"/טוליפ מדיה

כי לופים זה כיפי וטרנדי

"מז"ל טוב" הוכיח שוב איזה כיף זה לעקוב אחר דמויות הנקלעות בתוך לופ של זמן, אבל הוא ממש לא הדוגמה היחידה לכך. "לקום אתמול בבוקר", שהשתמש במסגרת עלילתית דומה, נחשב בצדק לאחת הקומדיות הטובות בכל הזמנים; "קצה המחר" עם טום קרוז נעזר בטריק הזה כדי להפוך לאחד מלהיטי האקשן הטובים של השנים האחרונות; ורק לאחרונה קיבלנו את "בובה רוסית", הסדרה המדוברת של נטפליקס שגם בה הגיבורה מוצאת את עצמה במעגל קסמים דומה. ז'אנר ה-"Time Loop", כפי שהוא נקרא באנגלית, טרנדי מתמיד, וזו סיבה נוספת לכך ש"מז"ל טוב 2" ניצב כתפוח אדמה כל כך לוהט.

מז"ל טוב 2. טוליפ מדיה,
מי שנתקע בלופ הוא אלוף. מתוך "מז"ל טוב 2"/טוליפ מדיה

בגלל מגע הזהב של ג'ייסון בלום, והיקום המורחב העתידי שלו

את סדרת סרטי "מז"ל טוב" הפיק ג'ייסון בלום, יהודי אמריקאי שקיבל לא מזמן אות הוקרה בפסטיבל הקולנוע הישראלי בלוס אנג'לס, וחשוב מכך - מיצב את עצמו בשנים האחרונות בתור הכוח הכי מרכזי ומוערך בעולם האימה. תחת ידיו יצאו תוצרים מצליחים ומוערכים כמו "תברח", "הטיהור", "ספליט" ו"מיסטר גלאס", "האלווין" ועוד. ממש לאחרונה חשף האשף כי הוא מתכוון לפעול בהשראת מארוול ולבנות יקום קולנועי מורחב שיכיל את הלהיטים שלו, כך שאם אתם רוצים להיות מוכנים לקראתו, חובה לראות את "מז"ל טוב 2" כדי להיות בעניינים.

מז"ל טוב 2. טוליפ מדיה,
חובה לראות כדי להיות בעניינים. מתוך "מז"ל טוב 2"/טוליפ מדיה

בגלל הפסקול

ואם כל זה לא מספיק, הפסקול של ההמשכון מציג חידוש ל"Stayin' Alive" הקלאסיקה של הבי ג'יז שהשם שלה רלוונטי במיוחד לסרט הזה, וכאן חתומה על הקאבר שלו לא אחרת מאשר ליזו, אחת הראפריות המרעננות והנכונות כרגע, שהאזנה לה גם מכניסה אותנו לאווירה המתאימה לקראת הצפייה בלהיט הבטוח הזה.



הורידו את אפליקציית קוויקס, שחקו ב11.2 בשעה 18:00 ואולי תזכו בכרטיסים לסרט.

להורדה כאן - בכפוף לתקנון ותנאי השימוש באפליקציה.

הביצוע מתוך הסרט

בשיתוף Tulip Entertainment, בשיתוף Tulip Entertainment
  • עוד באותו נושא:
  • מז"ל טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully