וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פאטוס בצ'יראי יישאר לעונה נוספת, עלי מוחמד מועמד להימכר בקיץ

3.2.2019 / 8:50

אייל סגל הבהיר: "יש לנו אופציה עם פאטוס, לא בכל יום מוצאים חלוץ כזה". לקשר סעיף יציאה בסך 2.5 מיליון דולר, סוכניו מחפשים לו קבוצה לעונה הבאה

צילום ועריכה: קובי אליהו

אכזבה גדולה במכבי נתניה מה-1:1 אתמול (שבת) בטרנר לאור השליטה המוחלטת של הקבוצה מול הפועל באר שבע. "כואב לי עבור השחקנים שלא זכו לצאת מהמשחק עם שלוש נקודות כי זה הגיע להם. אבל אם נמשיך בדרך הזו וביכולת הזו, אני משוכנע שנעמוד במטרות שלנו", אמר אמש המאמן שי ברדה בהתייחסו למשימות שיש למכבי נתניה בליגה ובגביע המדינה כבר השבוע.

בעלי הקבוצה אייל סגל שומע את הקולות המדברים על שחקניו המובילים והוא עשה אמש סדר. "יש למכבי נתניה אופציה בחוזה של פאטוס בצ'יראי ואנחנו נודיע לו על פי החוזה שאנחנו מממשים את האופציה לעונה נוספת. פאטוס בצ'יראי ישחק בעונה הבאה במכבי נתניה. לא בכל יום מוצאים חלוץ כזה". לחלוץ, אגב, אין סעיף יציאה בחוזהו, כך שמכבי נתניה יכולה לדרוש עבורו בקיץ הקרוב וגם בחלון הנוכחי (שנסגר באירופה וייסגר בישראל ביום שלישי), כל סכום שתרצה.

בכל הנוגע לעלי מוחמד, ידוע שסעיף השחרור מהקבוצה עומד על 2.5 מיליון דולר. לקשר המצוין יש חוזה גם לעונה הבאה ונראה כי סוכניו נחושים למצוא עבורו קבוצה כבר בקיץ הקרוב. במכבי נתניה מודים כי לא יתאבלו אם תבוא קבוצה שתפדה את כרטיסו תמורת 2.5 מיליון דולר, אבל גם בעניין הזה הבהיר הבעלים סגל כי אם בסופו של דבר הקשר מניז'ר ימשיך לעונה נוספת במכבי נתניה, הוא גם יהיה מרוצה. "בכל מקרה נצא נשכרים עם עלי", הבהירו במועדון. "או שנעשה עליו קופה או שנהנה ממנו עוד עונה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 מול מכבי נתניה
בהפועל באר שבע מודים: "אולי עדיף שנשחק בפלייאוף התחתון"

פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
לו דווקא אין סעיף שחרור. בצ'יראי/קובי אליהו

בקבוצה מתכוונים להנחית היום שוב את הקשר האלבני יחמיר הוקה שלא קיבל היתר אתמול להיכנס בשערי נתב"ג ונשלח חזרה לביתו באלבניה דרך טורקיה. בהנחה שלא יחליט שהוא לא עולה שוב על הטיסה אחרי שפקידי משרד הפנים לא נתנו לו להיכנס ארצה אמש, מתכוונים במכבי נתניה לפעול הבוקר מול משרד הפנים להכנסתו. בקבוצה מבהירים כי מעולם לא התבקשו לספק אשרת עבודה לשחקן שעדיין לא חתם על חוזה ואפילו לא עבר בדיקות רפואיות.

נמשכים המגעים עם רועי קהת וחן עזרא במטרה שלפחות אחד מהם יצורף עד סגירת החלון ביום שלישי בערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully