וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "שנות ה-80" זועם: "האקדמיה - חייזרים הזויים. גוף עלוב ופתטי"

30.1.2019 / 19:46

"אני כועס על הזכיינית רשת שבניגוד גמור לדעתי הציעה את הסדרה שלנו כמועמדת", אומר מני אסייג לוואלה! תרבות. "מאמין שעכשיו גם בזכיינית מבינים טוב כמוני עד כמה ה'מסדר' שמייצג בקושי רחוב בצפון תל אביב לא מסוגל להתחבר ליצירה שמרבית עם ישראל מכור אליה"

מני אסייג. רפי דלויה,
מני אסייג/רפי דלויה

גם השנה אחת הסדרות הכי בולטות בהיעדרן מקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר ברשימת מועמדויות פרסי הטלוויזיה, היא הלהיט הגדול של רשת 13, "שנות ה-80". גם הפעם אחד משני יוצריה, מני אסייג (האחראי עליה עם אחיו שלום אסייג), לא חוסך את חרצובות לשונו מהאקדמיה לטלוויזיה. אם בשנה שעברה "שנות ה-80" עוד הייתה מועמדת בקטגוריות המשחק והבימוי, הפעם שמה ממודר לחלוטין מהרשימה.

"מה אגיד שטרם אמרתי על אקדמיית החייזרים ההזויים?", אמר אסייג לוואלה! תרבות בתגובה על נפקדותה של הסדרה. "שוב, בזמן שיתקיים הטקס המשמים וחסר החשיבות, ילדיהם של חברי הכת הזו ודאי יעדיפו לצפות ב-VOD בפרקים של 'שנות ה-80' במקום בטקס. אני כועס על הזכיינית רשת שבניגוד גמור לדעתי הציעה את הסדרה שלנו כמועמדת. מאמין שעכשיו גם בזכיינית מבינים טוב כמוני עד כמה ה'מסדר' שמייצג בקושי רחוב בצפון תל אביב, לא מסוגל להתחבר ליצירה שמרבית (אם לא כל) עם ישראל כאן ובתפוצות מכור אליה. יתכן מאוד שלחברי הכת צורמים המסרים שיוצאים מהסדרה, כמו ערכים של משפחתיות, צניעות, מסורת יהודית ואהבת ישראל בלתי מתפשרת (מה שכבר הוכח שאין לרוב חברי הכת). מאחל הצלחה ליוצרי הסדרות המועמדות כי זה יכול לסייע להם אולי, מי יודע, לקבל עוד עונות. מחלתי על כבודי שבכלל התייחסתי לגוף העלוב והפתטי הזה. יאללה חוזר לכתוב עוד 22 פרקים לעונה 5 בע"ה יתברך".

מוש דנון, יו"ר האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה, מסר בתגובה: "כמי שצופה בסדרה לאורך כל עונותיה, מזדהה עם מסריה ונזכר בתענוג בתקופה בה היא עוסקת, אני רק יכול להצטער על התוצאות של ההצבעה. כאמור, חברי האקדמיה הם בראש ובראשונה בעלי מקצוע המביעים בהצבעה את עמדתם המקצועית, אך הם גם משקפים באופן נאמן את מגוון המרכיבים של החברה הישראלית. בשנים האחרונות התחרות על פרס ההצטיינות נהייתה קשה, היות שהאיכויות של הסדרות עולות, הסיפורים מרתקים, ויעידו כמויות הרימייקים שנעשים בעולם לסדרות האלו. בסופו של דבר יש חמש בגמר ומצטיין אחד עם תחרות מקצועית קשה. צר לי על 'שנות ה-80' אך אלו תוצאות ההצבעה החסויה של חברי האקדמיה".

כאן תוכלו לראות את רשימת המועמדים המלאה

"שנות ה-80 היא לא סדרת בורקס, אפילו מבקרי הטלוויזיה מבינים": ריאיון עם מני אסייג

מני אסייג נגד האקדמיה לטלוויזיה ב-2018: "מתנשאים, קנאים מנותקים מהעם. אידיוטים, אני בז לכם!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully