וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד מתחזקת: גל צרויה החל להתאמן, יובל שפונגין חתם

30.1.2019 / 13:18

אחרי הפיטורים של יובל נעים, הקבוצה מהמקום האחרון צירפה את המגן ועשויה לצרף את החלוץ ששוחרר מאשקלון. במועדון לוחצים על אלי לוי, עוזרו של נעים, להמשיך בצוות

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

יובל שפונגין חתם היום (רביעי) בשורות מ.ס. אשדוד. המגן הימני הצטרף בעקבות פציעתו של הקפטן טום בן זקן שסיים את העונה. לאשדוד הוצעו מספר מגינים ימניים בשבועיים האחרונים, אך הוחלט ללכת על מגן קרית שמונה. זאת מכיוון שבאשדוד מאמינים שהשחקן יכול לתרום להם ושאחרי חצי עונה בקרית שמונה, שם הוא מיעט לשחק, הוא יגיע רעב על מנת לסייע לקבוצה להישאר בליגה. שפונגין הגיע לאימון הבוקר והוא עוזב את קרית שמונה אחרי תקופה לא מוצלחת במיוחד בשורותיה. בנוסף לשפונגין, גם הקשר רועי גורדנה מועמד להצטרף.

בתוך כך, נודע כי באשדוד עדיין לא ויתרו על אלי לוי, מי ששימש כעוזרו של יובל נעים עד המשחק האחרון שבו פוטר המאמן. עד כה משמש משה אוחיון כמאמן הקבוצה, אבל באשדוד לוחצים על לוי שימשיך בצוות האימון. כפי שפורסם כאן ביום ראשון, לוי קיבל אחרי פיטוריו של נעים הודעה כי הוא לא מפוטר יחד איתו ובאשדוד רוצים שימשיך. לוי סירב בטענה כי הוא בא יחד עם נעים ולא ימשיך בלעדיו. באשדוד כאמור ממשיכים ללחוץ עליו וינסו בכל זאת לשכנעו להישאר.

כמו כן, החלוץ גל צרויה החל להתאמן עם הקבוצה. צרויה חתם הקיץ בהפועל אשקלון וכבש לזכותה שמונה שערי ליגה, אך שוחרר בעקבות הבעיות הניהוליות במועדון שנמצא על סף פירוק. צרויה, שגדל בבני יהודה, רשם גם שנתיים מוצלחות בלאומית במדי הפועל פתח תקוה עם 21 שערים ב-50 הופעות.

יובל שפונגין חתם מ.ס אשדוד. האתר הרשמי של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
המגן הימני החדש. שפונגין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully