וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין חתם בצ'לסי: "כשההזדמנות צצה, ידעתי שאני חייב ללכת על זה"

הארגנטינאי בן ה-31 הושאל מיובנטוס ויקווה לשקם את הקריירה תחת סארי, איתו הצליח בנאפולי. הבלוז ישלמו 9 מיליון יורו עבורו

רויטרס

גונסאלו היגואין הושאל הערב (רביעי) רשמית מיובנטוס לצ'לסי ויחבור פעם נוספת למאוריציו סארי, אותו אימן בהצלחה גדולה בנאפולי. הוא אמנם לא יוכל לעמוד לרשות מאמנו החדש-ישן בחצי גמר גביע הליגה מול טוטנהאם מחר, אך עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום ראשון, מול שפילד וונסדיי במסגרת הגביע האנגלי.

על פי הערכות, צ'לסי תשלם ליובנטוס 9 מיליון יורו עבור הארגנטינאי ותקבל אופציה לשאול אותו גם בעונה הבאה תמורת 18 מיליון יורו, או לקנות אותו תמורת 36 מיליון יורו. "כשההזדמנות לעבור לצ'לסי צצה, ידעתי שאני חייב ללכת על זה", אמר החלוץ. "זו קבוצה שתמיד אהבתי, עם היסטוריה מפוארת, מועדון נהדר והיא משחקת בפרמיירליג, ליגה שתמיד רציתי לשחק בה. אני מקווה שאוכל להחזיר לה על היחס אלי מחוץ לכר הדשא וכבר לא יכול לחכות להתחיל לשחק".

המנהל מרינה גרנובסקאיה הוסיפה: "גונסאלו היה המטרה מספר 1 שלנו בחלון הזה, הוא מגיע עם רקורד מוכח ברמות הגבוהות ביותר. הוא כבר עבד עם מאוריציו בהצלחה רבה ויודע איך המאמן אוהב לשחק. אנחנו מאושרים שהצלחנו להשלים את העסקה".

"אני מקווה שהוא יחזור לשיא כושרו אצלנו", אמר סארי עוד לפני החתימה הרשמית. "הוא חלוץ חזק מאוד, אין ספק שאחד החלוצים הטובים ביותר שאימנתי. לכל שחקן יש ירידות לאורך הקריירה, קשה מאוד למצוא בינואר את אחד החלוצים הטובים בעולם".

היגואין (31), שהחל את הקריירה בריבר פלייט ונמכר ב-2007 לריאל מדריד, נחשב לאחד החלוצים הכי מעוררי מחלקות בכדורגל העולמי - מחד יש לו קבלות (107 שערים ב-190 משחקים בריאל מדריד, 71 שערים ב-104 משחקים בנאפולי, 40 שערים ב-73 משחקים ביובנטוס), ומאידך, סיפק כמה החמצות גדולות ברגעים מכריעים, בין היתר בנבחרת ארגנטינה. העונה הנוכחית במילאן היתה פחות מוצלחת וכעת הוא יקווה לשקם את הקריירה אצל סארי, תחתיו כבש ב-2015/16 36 שערים ב-35 משחקי ליגה.

עוד באותו נושא

חמישי בגביע הליגה: צ'לסי מארחת את טוטנהאם במשחק הגומלין של חצי הגמר

לכתבה המלאה
גונסאלו היגואין עם מאוריציו סארי, נאפולי 2015. GettyImages
מכירים היטב אחד את השני. היגואין וסארי בנאפולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully