וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא נתיב, המועמד הישראלי לאוסקר, לוואלה! תרבות: "אני בשוק, זה מטורף"

22.1.2019 / 16:04

סרטו של גיא נתיב, "Skin", קיבל היום (שלישי) מועמדות לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט העלילתי הקצר. "זו הרגשה מטורפת. אני לא מעכל את זה עדיין. זה רק נותן פוש לעשות את הפרויקט הבא". אבל עם כל הכבוד למועמדות, מוסיף נתיב, "הפרס האמיתי זה הבת שלי"

גיא נתיב מגיב כשהוא מגלה שסרטו "Skin" מועמד לפרס האוסקר/.

"אני בשוק, הלב לא מפסיק לפעום", אומר גיא נתיב לוואלה! תרבות על המועמדות שקיבל היום (שלישי) סרטו "Skin" לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט העלילתי הקצר. "זו הרגשה מטורפת. אני לא מעכל את זה עדיין. זה רק נותן פוש לעשות את הפרויקט הבא".

סרטו הקצר ודובר האנגלית של נתיב עוסק בפשע שנאה בעיירה ענייה בארצות הברית, ומשמש השראה לסרט ארוך בשם זהה שנתיב ביים השנה, וזכה גם כן לתהודה ולהצלחה. את הסרט ביים נתיב, וגם כתב את התסריט יחד עם שרון מימון לפי רעיון מקורי של האחרון. "הסרט מטפל בגזענות שגואה בארה"ב והיא ממש מסוכנת, ואני חושב שהסרט הזה צריך לקבל חשיפה", אומר נתיב. "האוסקר הוא פלטפורמה נהדרת לסרט הקצר הזה, ואולי יעביר מסר חשוב".


עוד בוואלה! תרבות:
אוסקר 2019: "רומא" ו"המועדפת" מובילים עם עשר מועמדויות
לפני המבול: ראיון עם גיא נתיב, במאי "מבול"

הטריילר לסרט הקצר SKIN של הבמאי גיא נתיב (צילום סטילס: NEW NATIVE PICTURES)

לפני המעבר להוליווד ביים נתיב בישראל את "מבול" עם רונית אלקבץ וצחי גראד, שזכה בפרס בפסטיבל ברלין, וכן את "זרים" ו"הבן של אלוהים" יחד עם ארז תדמור. "נסעתי לארה"ב בכלל בעקבות אהבה", מספר נתיב. "אמריקה היא מקום נהדר לעשות בו סרטים, אבל לקח לי חמש שנים לעבוד קשה מאפס וליצור את הקריירה האמריקאית שלי. זה לא פשוט בכלל. כשאתה פה אתה מתחיל מהתחלה. דרושות הרבה סבלנות ואורך רוח. לא עשיתי דברים שלא רציתי. הלכתי בעקבות הלב שלי".

עכשיו, עם כל הכבוד למועמדות, נתיב מוסיף ואומר: "הפרס האמיתי זה הבת שלי עלמה, שנולדה לפני ארבעה חודשים אחרי מסע מאוד מפרך, ואני חושב שזה מעניק פרספקטיבה לחיים".

עוד באותו נושא

בכורה עולמית: הטריילר לסרטו של הישראלי גיא נתיב שעשוי להתמודד לאוסקר

לכתבה המלאה
גיא נתיב מועמד לאוסקר. צילום מסך
ההכרזה של האקדמיה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully