וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הודיעה: גיא לוזון מונה למאמן הקבוצה

20.1.2019 / 13:49

בהודעת הקבוצה ממלאבס נכתב שהמאמן שפוטר מבית"ר סיכם לעונה וחצי, והוא יחליף את מוראד מגמאדוב שיחזור לעמדת עוזר המאמן. הקשר הצרפתי פרנק במבוק סיכם

עריכת וידאו: מתן חדד

מישהו מופתע? גיא לוזון מונה היום (ראשון) למאמן מכבי פתח תקוה, ובכך יחזור לקדנציה נוספת במועדון שנמצא בבעלות בני משפחתו. המלאבסים הודיעו כי "גיא לוזון נענה לבקשתו של אבי לוזון והסכים לקחת על עצמו את אימון מכבי פתח תקוה", עד סוף העונה הבאה.

ביום שלישי יערוך לוזון את אימון הבכורה המחודשת בקבוצה, בה העביר את שנות הקריירה כשחקן ושבשורותיה אימן בין 2001 ל-2007 וכן תקופה קצרה ב-2008. לוזון בן ה-43 חוזר למועדון נעוריו אחרי סיבוב ארוך בליגת העל וגם בחו"ל. בין היתר הוא אימן את בני יהודה, הנבחרת הצעירה, סטנדרד ליאז', צ'רלטון, הפועל תל אביב, מכבי חיפה ועד לאחרונה גם את בית"ר ירושלים, לפני בחודש אוקטובר אחרי שבעה מחזורים בלבד והוחלף על ידי ניר קלינגר.

לוזון מקבל את מכבי פתח תקוה במצב רע למדי. הקבוצה רשמה ארבעה הפסדי ליגה רצופים, וניצחה לאחרונה בחודש נובמבר בשנה שעברה - מה שדרדר אותה למקום ה-11 בליגה, מרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. ב-6 בינואר פוטר אלישע לוי אחרי שנה וחצי בתפקיד, ובשבועיים האחרונים שימש עוזרו מוראד מגמדוב כמאמן זמני.

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב במלאבס. גיא לוזון/ברני ארדוב

שחקן הרכש הראשון של לוזון יהיה הקשר פרנק במבוק, שחתם היום על טיוטת חוזה בקבוצה לאחר שהתיר את חוזהו בקורדובה הספרדית, נחת בארץ ויחתום רשמית כמחליפו של רומאריו פירס שעבר לאסטרה ג'ורג'ו הרומנית. במבוק בן ה-23 הוא קשר אחורי צרפתי ממוצא קמרוני, שגדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, שיחק בנבחרות הנוער של צרפת ולפני שהגיע לקורדובה שיחק גם בווסקה ובספרטה רוטרדם ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully