וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.1: ארסנל רוצה את חאמס, סטארידג' בדרך ל-MLS

הקולומביאני שממעט לשחק בבאיירן, עשוי לעבור בהשאלה לתותחנים, חלוץ ליברפול מבוקש ע"י ניו יורק סיטי, באלוטלי סיכם במארסיי

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* לצד החתמתו הצפויה של מונס דאבור, סביליה הודיעה על הצטרפותו של הבלם מקסימיליאן וובר, שחקנה של אייאקס, שיגיע בהשאלה עם חובת רכישה בסיום העונה וחתם על חוזה עד 2023.

* פיורנטינה רכשה את הקשר המבטיח חאמד ג'וניור טראורה בן ה-18 מאמפולי בסכום של 12 מיליון יורו והחתימה אותו עד יוני 2023, אבל השאירה אותו באמפולי כמושאל עד לסיום העונה.

* סימונה סקופט, 22, שוער נבחרת איטליה הצעירה, הושאל במפתיע מאודינזה לקסימפאשה הטורקית עד לסיום העונה.

* מוחמד סיסוקו, קשר ליברפול, יובנטוס ופריס סן ז'רמן לשעבר, חתם עד לסיום העונה בסושו מהליגה השנייה בצרפת. שחקן נבחרת מאלי לשעבר, 33, חתם ביולי האחרון בקיצ'י מהונג קונג, אבל עזב אחרי ארבעה חודשים כדי לשוב לצרפת ולטפל באביו.

* ספורטינג ליסבון רכשה מאחמט גרוזני את הקשר בן ה-20 אידריסה דומביה והעניקה לו חוזה עד 2024, עם סעיף שחרור בגובה 60 מיליון יורו.

* סטיבן קולקר, בלם טוטנהאם וליברפול לשעבר שאפילו שיחק פעם אחת במדי נבחרת אנגליה וגם כבש, עבר בגיל 27 לאלניאספור הטורקית עם חוזה עד לסיום העונה.

* ארמנדו סאדיקו, חלוץ נבחרת אלבניה בן ה-27 ששיחק בלבנטה ועבר פציעה קשה, חזר ללוגאנו השוויצרית כמושאל עד לסיום העונה, אחרי שלבש את מדיה לפני חמש שנים.

* בעקבות הפציעות של המגנים השמאליים שלה, ג'ירונה צירפה את המגן ראול גרסיה (29) עם חוזה עד לסיום העונה, אחרי שהתיר את חוזהו בלגאנס.

* ראן החתימה לשלוש שנים וחצי את המגן השמאלי סולימאן דומביה (22) מגראסהופרס. עלות רכישתו של השחקן מחוף השנהב לא פורסמה.

שמועות

* מוסא דמבלה, קשרה הבלגי בן ה-31 של טוטנהאם, נחת בסין וצפוי לחתום בגוואנגז'ו R&F, בה משחק ערן זהבי.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שארסנל מעוניינת בחאמס רודריגס שחקנה הקולומביאני של באיירן מינכן ותנסה לשאול אותו לחצי השנה שנותרה. הקולומביאני, שמושאל לבאיירן מריאל מדריד, ממעט לשחק אצל הבווארים וצפוי להיות שחקן הרכב אצל אונאי אמרי.

* באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד שוקלת למכור את מרואן פלאיני החודש. הקשר הבלגי ממעט לשחק מאז שסולשיאר החליף את מוריניו כמאמן הקבוצה ויונייטד תשמח להיפטר משכרו הגבוה כשקבוצות כמו מילאן, פורטו וגם מועדונים מסין וטורקיה מעוניינים בו.

* ב"סאן" האנגלי טוענים שדניאל סטארידג' נמצא על סף מעבר ל-MLS שבארה"ב. החלוץ שיסיים את חוזהו בליברפול בקיץ, מחוזר על ידי ניו יורק סיטי שמחפשת מחליף לדויד וייה.

* מילאן ממשיכה במשא ומתן עם גנואה בניסיון להשלים את עסקת קשישטוף פיונטק, עם מתווה של השאלה לחצי עונה (כולל תוספת כספית גבוהה) ורכישה ב-40 מיליון יורו בסיום העונה. גנואה נותנת עדיפות לרוסונרי ודחתה הצעה של 35 מיליון יורו מווסטהאם.

* מריו באלוטלי, שהוזכר כמי שעשוי להחליף את פיונטק בגנואה, סיכם במארסיי לחצי עונה במהלכה יקבל כ-2 מיליון יורו, אחרי שנזרק מניס בה הרוויח 5 מיליון יורו לעונה.

* מנצ'סטר יונייטד הצטרפה לארסנל וטוטנהאם במרוץ להחתמת ג'נגיז אונדר, הקשר הטורקי של רומא, המוערך בכ-50 מיליון יורו.

* פריס סן ז'רמן החלה במגעים עם אברטון בנוגע לקשר הסנגלי אידריסה גיי, ולא זונחת גם את אופציית יוליאן וייגל כחיזוק אפשרי למרכז השדה. הקפטן טיאגו סילבה מחכה לרכש: "אני לא מכיר את שניהם יותר מדי, אבל אני יודע שיש להם את האיכויות לשחק בפריס והם יתקבלו בברכה אם יגיעו".

* באיטליה מדווחים על פנייה של רומא לארסנל במטרה לשאול ממנה את הקשר המצרי מוחמד אלנני, עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

* על פי "קוריירה דלו ספורט", רומא גם צפויה לפנות לאברטון כדי לצרף בהשאלה את מורגן שניידרלין, הקשר הצרפתי שממעט לשחק אצל מרקו סילבה (שבעה משחקי ליגה העונה).

* אחרי לחצים רבים ומשא ומתן שנמשך שבועות, אמיליאנו סאלה הסכים להצטרף לקרדיף סיטי מהפרמיירליג. נאנט תקבל כ-22 מיליון יורו על החלוץ הארגנטינאי בן ה-28 שכבש 12 שערי ליגה העונה ויהפוך לשחקן היקר בתולדות הוולשים.

* בצרפת טוענים כי בטיס מוכנה לשלם 8 מיליון יורו לשטרסבורג כדי לרכוש את קני לאלה, המגן הימני הבולט בליג 1 העונה עם שלושה שערים ושישה בישולים ב-18 משחקים.

* באיטליה מדווחים שאולימפיאקוס, קבוצתו של ביברס נאתכו, קרובה לעסקה עם מילאן על צירופו של אנטוניו דונארומה, שוערה בן ה-28. דונארומה הוא אחיו של ג'נאלואיג'י (19) השוער הבכיר והוא לא שיחק עדיין העונה. הליגה היוונית לא זרה לדונארומה ששיחק באסטרס טריפוליס לפני שתי עונות.

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 15.1: ריאן באבל חתם בפולהאם, גוואנגז'ו אברגראנדה רכשה את פאוליניו

לכתבה המלאה
מריו באלוטלי שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
נשאר בדרום צרפת. מריו באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully